Gå til innhold

Stavmikser, hva anbefaler du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stavmikseren min er død (igjen). Tenkte jeg skulle legge penger i kvalitet denne gangen. Jeg bruker stavmikser mye, blant annet til majones/aioli, marinader, knusing av hele krydder, jevning av supper og sauser, lage "paste" av ingefær, chili osv...

 

Tenkte å kjøpe en bamix, men ble skeptisk av at de bare har 150/200w, mens andre modeller har opp til 800!

 

Hvilken stavmikser anbefaler du?

😄

 

Anonymous poster hash: 7cac2...a39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tv2 hjelper deg, som ble nettopp ferdig - de tester stavmikser.

 

se link der får du den beste stavmikseren som fikk 1 plass :) Lykke til!

 

http://www.tv2.no/a/7698947

 

 

 

Anonymous poster hash: 64537...fff

Skrevet

Det er et helt annet maskineri på bamixen, så det skal du ikke tenke på. Gå for Bamix, du vil ikke angre! :)

 

Anonymous poster hash: 0962f...d11

Skrevet

Bamix er best, uten tvil. jeg har en Bosch som er helt ok, men Bamix er en annen liga. Går for den neste gang.

 

Anonymous poster hash: 93643...70e

Skrevet

Takk for tips, der vant jo bamix😊

 

Anonymous poster hash: 7cac2...a39

Skrevet

Takk for tips, der vant jo bamix😊

 

Anonymous poster hash: 7cac2...a39

Helt riktig, litt dyr men sikkert en bra stavmikser siden den fikk 1 plass :)

 

Anonymous poster hash: 64537...fff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...