Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Hva har skjedd nå? Virket ikke som noe bra det siste innlegget på bloggen hvor hun ikke kan leve sånn og skal gi opp??? Trodde alt var så bra nå jeg, bor i paradiset i syden og er sammen med kjæresten igjen og alt mulig... Anonymous poster hash: ee7d6...38b
Sint naken biltyv Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Kanskje at hun blir trakassert og tråkket på hele tiden av alle mulige folk. Voksne mennesker som fader ikke klarer å oppføre seg. Flaut for de.... Bare se på facebooken hennes
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Får håpe hun slutter å blogge om de stakkars barna. Anonymous poster hash: e9c86...f48
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Får håpe hun slutter å blogge om de stakkars barna. Anonymous poster hash: e9c86...f48 Helt enig. Det burde faktisk være forbudt å brette ut uskyldige barns liv på denne måten. Jaja, vi begynner nok å se senskader av noen av bloggbarna om 15-20 års tid Anonymous poster hash: ec8f0...111
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Ikke gi henne mer oppmerksomhet! Slike innlegg generer bare mer trafikk på bloggen hennes, og det fortjener ikke et menneske som selger barna sine! Anonymous poster hash: ec315...183
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 barna har IKKE NOE VONDT AV det Anonymous poster hash: 714b5...27b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #7 Skrevet 26. november 2015 barna har IKKE NOE VONDT AV det Anonymous poster hash: 714b5...27b Og hvordan vet du det? Fikk du hele barndommen bretta ut for Gud og enhvermann på internett så du er kvalifisert til å svare på dette? Anonymous poster hash: 853a8...b87
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #8 Skrevet 26. november 2015 barna har IKKE NOE VONDT AV det Anonymous poster hash: 714b5...27b Selvsagt har de det. De har ei mor som lever på å selge livet deres. Anonymous poster hash: 879a2...23f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #9 Skrevet 26. november 2015 barna har IKKE NOE VONDT AV det Anonymous poster hash: 714b5...27b Regner med du er et av de BARNA som leser bloggen hennes hver dag og skriver kommentarer om hvor pen hun er (med hjerte og klem osv)... Herregud... Anonymous poster hash: ec315...183
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #10 Skrevet 26. november 2015 barna har IKKE NOE VONDT AV det Anonymous poster hash: 714b5...27b Og hvordan vet du det? Fikk du hele barndommen bretta ut for Gud og enhvermann på internett så du er kvalifisert til å svare på dette? Anonymous poster hash: 853a8...b87 Da spør jeg deg, fikk DU hele barndommen bretta ut for Gud og hvermann på internett så du er kvalifisert til å påstå at de HAR vondt av det? Var moren din en toppblogger, og er livet ditt ødelagt av det? Jeg tviler på at du er barn av en toppblogger, da denne typen blogging først har kommet de siste årene. Du vet dermed ingenting om eventuelle "skader" dette påfører dem. Syns dere skal stole på at Anna vet hva som er best for barna sine. Jeg syns i hvertfall at det virker som at hun er en flott mor for barna sine. Anonymous poster hash: 33463...918
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #11 Skrevet 26. november 2015 Herrejemini som hun så ut på prisutdelingen. White trailer trash. Anonymous poster hash: d0667...90b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #12 Skrevet 26. november 2015 barna har IKKE NOE VONDT AV det Anonymous poster hash: 714b5...27b Og hvordan vet du det? Fikk du hele barndommen bretta ut for Gud og enhvermann på internett så du er kvalifisert til å svare på dette? Anonymous poster hash: 853a8...b87 Da spør jeg deg, fikk DU hele barndommen bretta ut for Gud og hvermann på internett så du er kvalifisert til å påstå at de HAR vondt av det? Var moren din en toppblogger, og er livet ditt ødelagt av det? Jeg tviler på at du er barn av en toppblogger, da denne typen blogging først har kommet de siste årene. Du vet dermed ingenting om eventuelle "skader" dette påfører dem. Syns dere skal stole på at Anna vet hva som er best for barna sine. Jeg syns i hvertfall at det virker som at hun er en flott mor for barna sine. Anonymous poster hash: 33463...918 Nei, takk Gud for at jeg ikke er en av de barna, for så privat som jeg er av meg vet jeg at jeg hadde vært svært ukomfortabel med at hele livet mitt lå ute på Internett! Jeg har ikke profilbilde/forsidebilde på Facebook engang. Det ligger ikke et eneste bilde ute der av barna mine av respekt for dem. Har en på Facebook som legger ut tusenvis av bilder av datteren, hun har virkelig ikke noe privatliv stakkars. Kan ikke huske sist jeg så denne jenta smile på et av bildene. Man ser en tristhet og misfornøydhet som lyser fra det stakkars barnet. Jeg tenker også på framtiden til disse bloggerbarna, det kan ikke være gøy å skulle gå en profesjonell karriere i møte hvor klienter/ arbeidsgivere osv kan se så mye privat når det gjelder livet ditt på Internett. Tenker bare på meg selv som har bygget opp en karriere og en bedrift hvor jeg må framstå profesjonelt for mine pasienter så hadde jeg IKKE vært komfortabel med at det lå så mye privat om meg for dem å søke opp. Nei, ingen av oss vet hvordan disse bloggerbarna kommer til å takle dette, fasiten kommer ikke før om 20 år ca, men jeg blir ikke forbauset om vi ser noen ettervirkninger av denne offentlige eksponeringen av privatlivet uten deres samtykke. Anonymous poster hash: 853a8...b87
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #13 Skrevet 26. november 2015 barna har IKKE NOE VONDT AV det Anonymous poster hash: 714b5...27b Og hvordan vet du det? Fikk du hele barndommen bretta ut for Gud og enhvermann på internett så du er kvalifisert til å svare på dette? Anonymous poster hash: 853a8...b87 Da spør jeg deg, fikk DU hele barndommen bretta ut for Gud og hvermann på internett så du er kvalifisert til å påstå at de HAR vondt av det? Var moren din en toppblogger, og er livet ditt ødelagt av det? Jeg tviler på at du er barn av en toppblogger, da denne typen blogging først har kommet de siste årene. Du vet dermed ingenting om eventuelle "skader" dette påfører dem. Syns dere skal stole på at Anna vet hva som er best for barna sine. Jeg syns i hvertfall at det virker som at hun er en flott mor for barna sine. Anonymous poster hash: 33463...918 Nå ja. På spm om hvordan M og reagerer når fremmede kommer bort, forteller Anna at hun blir sjenert først. Etterpå blir hun sint. Hvorfor ta sjansen på at det går fint å eksponere barna, når hun egentlig ikke vet hvilken skade det kan gjøre? Såkalte kjendisbarn blir skånet for for mye medieoppmerksomhet, For de barna er det viktig å ha en så normal hverdag som mulig, selv om mor eller far eksponeres i media. Jenta er jo avbildet flere ganger enn kongebarn og barna til Beckham, for å nevne noen. "Alle " vet hvem m er. Hun har en mor som deler mye, hvorfor skal m ha det hengende på seg? Men, det er penger og klikk som råder, hensynet til barna kommer i andre rekke. Anonymous poster hash: 6a9e1...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå