Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Mistenker allergi da det har blusser opp utslett på sønnen min sin kropp i dag. Eller er det kun vanlig homonutslett? Anonymous poster hash: dfa62...472
TPK Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Hva er hormonutslett, og hvorfor skal han få drt? Evt hva tror du han er allergisk mot? Hvis det er der i morgen ville jeg heller tenkt pp en barnesykdom.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Hva er hormonutslett, og hvorfor skal han få drt? Evt hva tror du han er allergisk mot? Hvis det er der i morgen ville jeg heller tenkt pp en barnesykdom. Melkeutslett/nyfødtutslett.. Egg. Han er 3 måneder. Spiste egg i går og pumpet en flaske med melk i går kveld. I dag tidlig hadde han litt utslett på kroppen (blitt ammet i løpet av natten). Han fikk flaska på ettermiddagen i dag og etter en stund begynte han å hyle og utslettet blusset opp. Har også hatt diaré over lang tid nå. Anonymous poster hash: dfa62...472
TPK Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Hva er hormonutslett, og hvorfor skal han få drt? Evt hva tror du han er allergisk mot? Hvis det er der i morgen ville jeg heller tenkt pp en barnesykdom.Melkeutslett/nyfødtutslett.. Egg. Han er 3 måneder. Spiste egg i går og pumpet en flaske med melk i går kveld. I dag tidlig hadde han litt utslett på kroppen (blitt ammet i løpet av natten). Han fikk flaska på ettermiddagen i dag og etter en stund begynte han å hyle og utslettet blusset opp. Har også hatt diaré over lang tid nå. Anonymous poster hash: dfa62...472 Da går du til lege eller helsestasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå