Gå til innhold

Fagprøve


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har tatt fagprøve og fikk resultatet av prøvenemda, fikk dere dette skriftlig og i såfall, hva stod det i papirene?

 

Anonymous poster hash: 1fefc...633

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: 1fefc...633

Skrevet

Fikk det muntlig og skriftlig. Selve diplomet kom en stund etter

Hva det sto husker jeg ikke da det er 8.5 år siden

 

Anonymous poster hash: 84e98...4fc

Skrevet

Andre som vet?

 

Anonymous poster hash: 1fefc...633

Skrevet

Når jeg hadde fagprøven, så fikk jeg vite resultatet den siste dagen under evalueringen ( dag 3).Fikk det skriftelig 4-5 mnd etterpå. Tok prøven på våren, og papir høsten.

Men fikk et midlertidig bevis på at jeg hadde bestått.

Dette er 1.5 år siden.

Skrevet

Muntlig på dagen og skriftlig i posten kort tid etterpå. Det skriftelige ser som et vitnemål.

 

Selve diplomet fikk jeg året etterpå på den årlige utdelingen av fag- og svennebrev hvor det ble gjort litt stas på oss som hadde bestått.

Skrevet

Takk for svar, hilsen hi

 

Anonymous poster hash: 1fefc...633

Skrevet

Fikk muntlig svar og fagbrevet noen måneder senere. Fikk ingen tilbakemelding på selve oppgaven, kun resultatet.

 

Anonymous poster hash: 2f08d...a73

Skrevet

Hva skal du ta fagprøve i?:-)

 

Anonymous poster hash: a95c4...1da

Skrevet

Helsefagarbeider. Hi

 

Anonymous poster hash: 1fefc...633

Skrevet

Helsefagarbeider. Hi

 

Anonymous poster hash: 1fefc...633

Åhh 😊 Når? Jeg skal melde meg opp, håper å få tatt det så fort som mulig på nyåret 😊

 

Anonymous poster hash: a95c4...1da

Skrevet

Til våren. Lykke til😊 hi

 

Anonymous poster hash: 1fefc...633

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...