Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Dere som har tatt fagprøve og fikk resultatet av prøvenemda, fikk dere dette skriftlig og i såfall, hva stod det i papirene? Anonymous poster hash: 1fefc...633
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 1fefc...633
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Fikk det muntlig og skriftlig. Selve diplomet kom en stund etter Hva det sto husker jeg ikke da det er 8.5 år siden Anonymous poster hash: 84e98...4fc
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Andre som vet? Anonymous poster hash: 1fefc...633
suseduse Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Når jeg hadde fagprøven, så fikk jeg vite resultatet den siste dagen under evalueringen ( dag 3).Fikk det skriftelig 4-5 mnd etterpå. Tok prøven på våren, og papir høsten. Men fikk et midlertidig bevis på at jeg hadde bestått. Dette er 1.5 år siden.
Stridsmøy Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 Muntlig på dagen og skriftlig i posten kort tid etterpå. Det skriftelige ser som et vitnemål. Selve diplomet fikk jeg året etterpå på den årlige utdelingen av fag- og svennebrev hvor det ble gjort litt stas på oss som hadde bestått.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #7 Skrevet 26. november 2015 Takk for svar, hilsen hi Anonymous poster hash: 1fefc...633
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #8 Skrevet 26. november 2015 Fikk muntlig svar og fagbrevet noen måneder senere. Fikk ingen tilbakemelding på selve oppgaven, kun resultatet. Anonymous poster hash: 2f08d...a73
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #9 Skrevet 26. november 2015 Hva skal du ta fagprøve i?:-) Anonymous poster hash: a95c4...1da
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #10 Skrevet 26. november 2015 Helsefagarbeider. Hi Anonymous poster hash: 1fefc...633
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #11 Skrevet 26. november 2015 Helsefagarbeider. Hi Anonymous poster hash: 1fefc...633 Åhh 😊 Når? Jeg skal melde meg opp, håper å få tatt det så fort som mulig på nyåret 😊 Anonymous poster hash: a95c4...1da
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #12 Skrevet 26. november 2015 Til våren. Lykke til😊 hi Anonymous poster hash: 1fefc...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå