Snerkern Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Går det an å lage ferdig paien i dag og varme den opp til gjestene kommer i morgen? Ønsker å prøve meg på denne (http://www.aperitif.no/oppskrifter/oppskrift/jennys-tacopai/279105 ) oppskriften og lurer da på om det er greit å lage hele i kveld og bare varme opp før gjestene kommer?
soleia Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Ja, det går. Om du har tid ville eg heller ha gjort klart deig og fyll i dag, slik at det berre var å sette i ovnen i morgon.
Snerkern Skrevet 26. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2015 Så i stede for å steke alt og varme opp i kveld, så er det bedre om jeg lager fyll i en bolle og gjør klar deigen til bunnen og heller "monterer" sammen paien i morgen?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Ja, lag ferdig fyllet og paibunnen idag, også har du fyllet i bunnen imorgen før du steker det. Ellers risikerer du at det blir vassent Anonymous poster hash: b5566...9ee
Snerkern Skrevet 26. november 2015 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2015 Tusen takk, da skal jeg prøve meg på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå