Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Hvor mange kg skal barnet være før man kan sette det den "rette" veien i bilen? Sønnen min får jo snart ikke plass bakfrem lenger, og det er fortsatt 7 mnd til han er fire! Anonymous poster hash: 04c16...5a2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Hvor mange kg skal barnet være før man kan sette det den "rette" veien i bilen? Sønnen min får jo snart ikke plass bakfrem lenger, og det er fortsatt 7 mnd til han er fire! Anonymous poster hash: 04c16...5a2 15 kilo! Så må du gå over til beltestol. De skal ikke sitte fremovervendt i fempunktssele. Anonymous poster hash: 39476...87c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Hvor mange kg skal barnet være før man kan sette det den "rette" veien i bilen? Sønnen min får jo snart ikke plass bakfrem lenger, og det er fortsatt 7 mnd til han er fire! Anonymous poster hash: 04c16...5a2 15 kilo! Så må du gå over til beltestol. De skal ikke sitte fremovervendt i fempunktssele. Anonymous poster hash: 39476...87c Beklager at jeg tar tråden! Men, jeg har en besafe izi plus som går opp til 25(?) kg, han er jo 10 mnd og plan er at han skal sitte bakovervendt lengst mulig. Han er en stor baby da! Men når den dagen kommet at jeg MÅ snu stolen, la oss si han er 15kg da, så kan jeg ikke bruke den stolen lengre?? Kjøpte jo den siden isofix bare går opp til 18kg, og det da hadde vært unødvendig å kjøpe en ny som går opp til 25 kg. Men så mener jeg å ha lest at selvom det ser ut som at de har dårlig plass til fotene så skal ikke det ha noe å si når de sitter bakovervendt, for det er uansett sikkrest? Anonymous poster hash: 84611...e44
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Hvor mange kg skal barnet være før man kan sette det den "rette" veien i bilen? Sønnen min får jo snart ikke plass bakfrem lenger, og det er fortsatt 7 mnd til han er fire! Anonymous poster hash: 04c16...5a2 15 kilo! Så må du gå over til beltestol. De skal ikke sitte fremovervendt i fempunktssele. Anonymous poster hash: 39476...87c Beklager at jeg tar tråden! Men, jeg har en besafe izi plus som går opp til 25(?) kg, han er jo 10 mnd og plan er at han skal sitte bakovervendt lengst mulig. Han er en stor baby da! Men når den dagen kommet at jeg MÅ snu stolen, la oss si han er 15kg da, så kan jeg ikke bruke den stolen lengre?? Kjøpte jo den siden isofix bare går opp til 18kg, og det da hadde vært unødvendig å kjøpe en ny som går opp til 25 kg. Men så mener jeg å ha lest at selvom det ser ut som at de har dårlig plass til fotene så skal ikke det ha noe å si når de sitter bakovervendt, for det er uansett sikkrest? Anonymous poster hash: 84611...e44 Og forresten; hvordan er det med belte som går bak skuldrene? Noen sier det skal gå litt ned bak skuldrene, og noen sier det skal ikke gjøre det. Blir litt forvirret! Anonymous poster hash: 84611...e44
Appelsinpiken Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Så lenge det er bakovervendt så kan selene væremåte par cm nedom skuldrene, men ikke lenger. Kan ikke gå nedom skuldrene når det står forovervendt. Men til hi. Dersom han har vokst fra sete sitt, må du kjøpe beltestol. De kan sitte lenger bakovervendt enn forovervendt i et kombisete.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 Hvor mange kg skal barnet være før man kan sette det den "rette" veien i bilen? Sønnen min får jo snart ikke plass bakfrem lenger, og det er fortsatt 7 mnd til han er fire! Anonymous poster hash: 04c16...5a2 dårlig unnskylding spør du meg, min er snart 3 år og er 116, men han skal sitte bakovervendt til han er 4, sikkerhet først Anonymous poster hash: 7c309...7b1
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #7 Skrevet 26. november 2015 Hvor mange kg skal barnet være før man kan sette det den "rette" veien i bilen? Sønnen min får jo snart ikke plass bakfrem lenger, og det er fortsatt 7 mnd til han er fire! Anonymous poster hash: 04c16...5a2 dårlig unnskylding spør du meg, min er snart 3 år og er 116, men han skal sitte bakovervendt til han er 4, sikkerhet først Anonymous poster hash: 7c309...7b1 Enig. De kan jo bare slenge beina over seteryggen om det er slik at de sitter med knærne oppi haka. Noen foreldre tenker altså ikke. Anonymous poster hash: 4d04d...eaa
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #8 Skrevet 26. november 2015 Research folkens!! Anonymous poster hash: f3521...5de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå