Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Hvor ofte og hvor mye er barna deres med andre barn hjem fra skole og bhg, leker med nabobarna etc. Og hvor gamle er barna deres. Anonymous poster hash: d2956...5d6
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 De er tre og fem. Vi bor et stykke fra bhg, så vi har aldri noen med hjem. Da må vi ha ekstra barnesete (ikke har vi det, og ikke er det plass i bilen). De er i bhg ni timer h er dag og er slitne når de kommer hjem, dessuten leker de ned hverandre. De er med venner fra bhg kun når det er bursdager. Ellers treffer de barn av våre venner eller kusinene sine av og til i helgene. De trenger ikke sosialisering hver eneste våkne time i døgnet! Anonymous poster hash: a6e08...34a
Chupa chups Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Største er 8, og vi prøver å få til ett besøk i uka. Vi bor ikke i nærheten av vennene hans. Det er alltid (nesten) vi som må ta kontakt med andre foreldre. Minste er 4, og besøk er nesten ikke-eksisterende. Veldig trist, men maks uflaks med jevnaldrede der (ingen på hans alder i bsrnehagen). En av guttene i årskullet over han er kompis ned han. Så det er frustrerende til tider, må innrømme det
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #4 Skrevet 28. november 2015 Det blir dessverre ikke så ofte, skulle gjerne fått til et besøk i uken. Men han er på sfo hver dag, så han får sosialisert seg en god del der. Anonymous poster hash: d2956...5d6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #5 Skrevet 28. november 2015 Hvor ofte og hvor mye er barna deres med andre barn hjem fra skole og bhg, leker med nabobarna etc. Og hvor gamle er barna deres. Anonymous poster hash: d2956...5d6 Bor i boligfelt med barn på alle kanter. Er sjelden noen er med direkte hjem, alle er hjemom med sekk osv før de går på besøk. Har barn i barnehage, ungdskole og barneskole. Kun den på ungdskolen som har med noen hjem/er med direkte hjem. Anonymous poster hash: 39ccf...a59
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #6 Skrevet 28. november 2015 10åringen skulle helst hatt hele venneflokken sin her til alle døgnets timer. Hun vil ikke på besøk, men vil ha besøk. Slik har hun alltid vært og gitt opp å prøve å endre så mye på det. En sjelden gang er hun hos andre, men det er sjeldent. Hun er mye på fotballbanen, skolegården osv og leker, men drar alltid med seg en haug venner hjem. 12åringen har sjeldent besøk eller er på besøk. Hun er veldig klar på at hun er sliten etter skolen og det er igrunn nok med de vennene søsknene har på besøk. Hun blir med de andre på boksengård og slike ting ute. Er naboene ute er hun ute med de osv, men det går litt i perioder og litt etter været. Da hun gikk i barnehagen hadde hun med mange venner hjem. Vi bor så nære barnehagen og jeg jobbet slik at jeg kunne hent tidlig. Da ville hun ha med seg noen hjem for hun trives best når det ikke er så mange rundt. Var litt av dette de første åra på skolen også, men nå er det lite. Tenker igrunn det er greit når hun sier det holder med alle de andre som er innom her. 18åringen har begynt å ta med seg venner hjem nå. Hun har ikke vært med venner på fritiden på mange år, men nå flommer det nesten over her. Helt greit, for de velge å sitte i sofaen med oss på lørdagskveldene også. Veldig fornøyd at vi slipper fyll og fanteri selv om de tar seg en fest i ny og ne, men minimalt med fyll. 14åringen har litt venner på besøk og er litt på besøk, men det blir bare noen ganger i mnd. Ikke storegreier. Hun holder på. Med idrett, musikk og konformasjon omdagen så uka er ganske fullstappet av sosiale ting. Anonymous poster hash: fbb73...e82
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #7 Skrevet 29. november 2015 Seksåring. Leker med naboer daglig, er med hjem eller har besøk 1-2 ganger i uken. Anonymous poster hash: bdf79...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå