Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Var hos legen før i gårs og tok blodtrykk og urinprøve, alt var bra, men nå har jeg hatt helt enorm huepine i et døgn, ingenting hjelper, varmepute, paracetter.... Er det grun til bekymring, eller tror dere dette er et tegn på at fødsel er nær? bEklager skrivefeil, meg ser helt i kryss her Anonymous poster hash: 6ba65...064
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 du burde ta en telefon til fødeavd pga at det er ett tegn på svangerskapsforgiftning (og det kan gå fort), så greit å dobbeltskjekke såpass sent i svangerskapet.. Har du noe ødem i beina, hender osv? Jeg fikk mitt første migrene anfall når jeg gikk høygravid, 2 dager før fødsel, så det kan jo være det. Da går det over nå iløpet av ett døgns tid. Prøv å ligg i ett mørkt rom, ro ned aktivitet og prøv å hvile mest mulig.. Lykke til med fødselen forresten 39+2 så er det jo like før :) Anonymous poster hash: fa710...fb6
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 du burde ta en telefon til fødeavd pga at det er ett tegn på svangerskapsforgiftning (og det kan gå fort), så greit å dobbeltskjekke såpass sent i svangerskapet.. Har du noe ødem i beina, hender osv? Jeg fikk mitt første migrene anfall når jeg gikk høygravid, 2 dager før fødsel, så det kan jo være det. Da går det over nå iløpet av ett døgns tid. Prøv å ligg i ett mørkt rom, ro ned aktivitet og prøv å hvile mest mulig.. Lykke til med fødselen forresten 39+2 så er det jo like før :) Anonymous poster hash: fa710...fb6 Takk for svar.. Har ikke noe vann eller ødem, ingen andre symptomer.. Jeg har ikke lyst å virke hysterisk ovenfor føden, har vært der så mye i det siste pga lite aktivt foster.. men får vel ta en telefon.. Takk Anonymous poster hash: 6ba65...064
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: fa710...fb6
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Har ikke turt å ringe enda... Vet jeg er dum.. Tipper de igjen spør om hvor mye liv det er, så sitter å skriver ned det jeg kjenner nå... Ikke mye å skryte av der heller. Hodet/pannen blir bare verre.. Anonymous poster hash: 6ba65...064
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 ta den telefonen nå du, og hvis du ikke blir tatt på alvor, så ringer du legevakten og spør om å få levere en urinprøve og måle blodtrykket.. Det er bedre å ta en telefon for mye enn en for lite. Du er ikke hysterisk, denne type hodepine skal du ta på alvor... Anonymous poster hash: fa710...fb6
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #7 Skrevet 26. november 2015 ta den telefonen nå du, og hvis du ikke blir tatt på alvor, så ringer du legevakten og spør om å få levere en urinprøve og måle blodtrykket.. Det er bedre å ta en telefon for mye enn en for lite. Du er ikke hysterisk, denne type hodepine skal du ta på alvor... Anonymous poster hash: fa710...fb6 Et døgn med smerter er nok til å ringe? Kan stikke og måle blodtrykk først kanskje hos legekontoret... Tusen takk for tips 👍 Anonymous poster hash: 6ba65...064
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #8 Skrevet 26. november 2015 ring de og hør hva de mener du skal gjøre De vet jo som regel hva de snakker om, de ber deg nok om å dra på legevakten, men det er veldig greit å å snakke med de når du får sånne symtomer og er høygravid (det er noe med at det blir loggført, slik at de kan også være ops på dette i fødselen) de er der for å hjelpe, så bare å ringe de Anonymous poster hash: fa710...fb6
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #9 Skrevet 26. november 2015 ring de og hør hva de mener du skal gjøre De vet jo som regel hva de snakker om, de ber deg nok om å dra på legevakten, men det er veldig greit å å snakke med de når du får sånne symtomer og er høygravid (det er noe med at det blir loggført, slik at de kan også være ops på dette i fødselen) de er der for å hjelpe, så bare å ringe de Anonymous poster hash: fa710...fb6 Jeg ringte jordmora mi lokalt her, hun ba meg komme inn med en gang, så er på vei dit nå for blodtrykk og urinprøve.. Takk igjen for sparket ❤️❤️ Anonymous poster hash: 6ba65...064
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #10 Skrevet 26. november 2015 flott, lykke til Anonymous poster hash: fa710...fb6
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #11 Skrevet 26. november 2015 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: cc508...011
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #12 Skrevet 26. november 2015 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: cc508...011
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #13 Skrevet 26. november 2015 Jordmor sa at både urin og blodtrykk var bra, men at jeg hadde en slags bi-puls eller noe...??? Men uansett ikke noe jeg måtte bekymre meg om ang svangerskapsforgiftning 👍 veldig lettet. Fikk også vite at jeg kunne ta mere paracet enn jeg trodde, og det har nå tatt toppetasj smertene.. Så betydde ingenting dette, verken noe dårlig eller snart fødsel... 😅 Anonymous poster hash: 6ba65...064
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #14 Skrevet 26. november 2015 Toppen av smertene skulle det stå Anonymous poster hash: 6ba65...064
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #15 Skrevet 26. november 2015 så bra Anonymous poster hash: fa710...fb6
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. november 2015 #16 Skrevet 26. november 2015 Jeg hadde en grusom hodepine siste to døgn av graviditeten. Var inne på føden for vurdering, men ikke noe var galt. Hodepinen var så fæl at jeg klarte ikke å ha øynene åpne siste dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå