Gå til innhold

Dere som har DnB


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer barnetrygden i dag?

 

Anonymous poster hash: 8727a...9db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det!

 

Anonymous poster hash: 31d17...7a7

Skrevet

Den skal nødvendigvis ikke komme før mandag.. så tviler på den kommer tidligst imorgen..

 

Anonymous poster hash: 6d672...87c

Skrevet

Tipper inne etter Kl 22.00 i kveld.

Det er ikke trekk kl 22, så enten er det tidligere, eller kommer senere. Trekk skjer på helt faste tidspunkt.

 

Anonymous poster hash: 4cbd0...edc

Skrevet (endret)

Her har jeg alltid pengene inne ca 22.06. Så noe skjer iallefall. Har sjekket flere ganger. 21.59 er de ikke der. Men 22.06😊

Endret av Gjest
Skrevet

Som de over sier, så tett over kl 22 i kveld så kommer den sikkert.

Skrevet

Seriøst, sitter dere å vet på minuttet når barnetrygda kommer inn??

Hvor dårlig stelt er det med mange her inne??

 

Anonymous poster hash: c85d1...e97

Skrevet

Det er veldig dårlig stilt her, og det hadde vært greit med mat på bordet. Med aap som inntekt og uten mulighet for å jobbe, så teller hver minste krone... Det er ikke alle som har årsinntekt på 500000 i året..

 

Anonymous poster hash: 8727a...9db

Skrevet

Seriøst, sitter dere å vet på minuttet når barnetrygda kommer inn??

Hvor dårlig stelt er det med mange her inne??

 

Anonymous poster hash: c85d1...e97

Får sms fra banken, ikke akkurat som jeg sitter og oppdaterer nettbanken!
Skrevet

Seriøst, sitter dere å vet på minuttet når barnetrygda kommer inn??

Hvor dårlig stelt er det med mange her inne??

 

Anonymous poster hash: c85d1...e97

Man skal ikke rakke ned på folk som ikke har det like bra som seg selv. At folk må vente på barnetrygda er til syvende og sist bare trist

 

Anonymous poster hash: 67cbf...727

Skrevet

Kom ikke noe her i kveld :/ Håper de er inne i morgen tidlig :)

 

Anonymous poster hash: 8727a...9db

Skrevet

Min er inne nå

 

Anonymous poster hash: b06da...be7

Skrevet

Ikke min...

 

Anonymous poster hash: 3ac0d...358

Skrevet

Hos meg pleier de forresten å kommer inn etter midtnatt



Anonymous poster hash: a0e4d...95f
Skrevet

Kom rundt 22 her..

 

Anonymous poster hash: 24d03...9a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...