Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Kommer barnetrygden i dag? Anonymous poster hash: 8727a...9db
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Håper det! Anonymous poster hash: 31d17...7a7
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Den skal nødvendigvis ikke komme før mandag.. så tviler på den kommer tidligst imorgen.. Anonymous poster hash: 6d672...87c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Tipper inne etter Kl 22.00 i kveld. Det er ikke trekk kl 22, så enten er det tidligere, eller kommer senere. Trekk skjer på helt faste tidspunkt. Anonymous poster hash: 4cbd0...edc
Gjest Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 (endret) Her har jeg alltid pengene inne ca 22.06. Så noe skjer iallefall. Har sjekket flere ganger. 21.59 er de ikke der. Men 22.06😊 Endret 26. november 2015 av Gjest
Mamma_til_2 Skrevet 26. november 2015 #7 Skrevet 26. november 2015 Som de over sier, så tett over kl 22 i kveld så kommer den sikkert.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #8 Skrevet 26. november 2015 Seriøst, sitter dere å vet på minuttet når barnetrygda kommer inn?? Hvor dårlig stelt er det med mange her inne?? Anonymous poster hash: c85d1...e97
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #9 Skrevet 26. november 2015 Det er veldig dårlig stilt her, og det hadde vært greit med mat på bordet. Med aap som inntekt og uten mulighet for å jobbe, så teller hver minste krone... Det er ikke alle som har årsinntekt på 500000 i året.. Anonymous poster hash: 8727a...9db
Mamma_til_2 Skrevet 26. november 2015 #10 Skrevet 26. november 2015 Seriøst, sitter dere å vet på minuttet når barnetrygda kommer inn?? Hvor dårlig stelt er det med mange her inne?? Anonymous poster hash: c85d1...e97 Får sms fra banken, ikke akkurat som jeg sitter og oppdaterer nettbanken!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #11 Skrevet 26. november 2015 Seriøst, sitter dere å vet på minuttet når barnetrygda kommer inn?? Hvor dårlig stelt er det med mange her inne?? Anonymous poster hash: c85d1...e97 Man skal ikke rakke ned på folk som ikke har det like bra som seg selv. At folk må vente på barnetrygda er til syvende og sist bare trist Anonymous poster hash: 67cbf...727
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #13 Skrevet 26. november 2015 Kom ikke noe her i kveld :/ Håper de er inne i morgen tidlig Anonymous poster hash: 8727a...9db
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #15 Skrevet 26. november 2015 Min er inne nå Anonymous poster hash: b06da...be7
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #16 Skrevet 26. november 2015 Ikke min... Anonymous poster hash: 3ac0d...358
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #18 Skrevet 26. november 2015 Hos meg pleier de forresten å kommer inn etter midtnatt Anonymous poster hash: a0e4d...95f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #19 Skrevet 26. november 2015 Kom rundt 22 her.. Anonymous poster hash: 24d03...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå