Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Sliter veldig, men skjønner jeg må fortelle arb.giver og de nærmeste kollegaene hva som er greia. Men jeg sliter sykt med å prate om det, blir helt satt ut og ødelagt og begynner å grine. Og det orker jeg ikke. Går det an å feks skrive et brev som forklarer det som jeg kan fortelle om meg, slik at de iallefall vet hva som skjer med meg om dagen? Og si at jeg ikke orker/Vil snakke om det fordi det er for tøft? Eller er det altfor teit? Anonymous poster hash: b8374...545
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Ja, det går helt fint! Da jeg mistet babyen min i magen klarte jeg ikke ringe til jobben en gang. Skrev en mail og forklarte litt til sjefen, ba ham ta det med de nærmeste kollegaene på gruppemøte, og gi beskjed om at jeg ikke ville snakke om det. Alle respekterte det. Anonymous poster hash: 8a3f5...829
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Jeg tok ting på telefon med sjefen. Har fått en alvorlig sykdom og har heldigvis alltid vært åpen med sjefen og de nærmeste kollegene. Fikk mye tilrettelegging og forståelse, fikk flytte på dager og alle skjønte om jeg måtte bruke nok en sykedag eller måtte gå hjem fra jobb. Da ting ble enda verre med sykdommen fikk jeg beskjed at jeg nå ble ufør, noe jeg skjønner men ikke ville. Jeg fikk en skikkelig knekk psykisk og bare gråt. Ringte sjefen og forklarte. Bad om at hun ikke måtte si noe til de andre før jeg gav beskjed. Jeg gav også beskjed at det var vanskelig for meg å komme innom på jobb pga jeg bare gråt og syns dette var vanskelig. Sjefen kom hjem til meg og vi hadde møter hjemme hos meg, det var enklere. Nå har jeg en fantastisk sjef og kolleger, men jeg tror det beste er alltid å være åpen, om enn ikke med alle detaljer. Anonymous poster hash: f6439...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå