Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Hvilket? Var det gøy og angrer du? Jeg var ble kalt inn til audition til et som søster hadde meldt meg på men jeg ville ikke. I dag angrer jeg. Anonymous poster hash: b84ef...d68
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 71 grader nord, eller noe i den duren er sikkert ok. Men var det noe ala Big brother, paradise... Synes jeg ikke du skal angre Anonymous poster hash: 012c1...46b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 71 grader nord, eller noe i den duren er sikkert ok. Men var det noe ala Big brother, paradise... Synes jeg ikke du skal angre Anonymous poster hash: 012c1...46b Hehe. Var 71. 🙊 Jeg turte ikke fordi jeg ikke mestrer ski. Jeg går langrenn (men er dårlig) Jeg var supergodt trent på den tiden og hadde tålt en slik tur. I dag tenker jeg tilbake at jeg sikkert gikk glipp av en opplevelse for livet. Om jeg hadde gått videre. Anonymous poster hash: b84ef...d68
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 71 grader nord, eller noe i den duren er sikkert ok. Men var det noe ala Big brother, paradise... Synes jeg ikke du skal angre Anonymous poster hash: 012c1...46b Hehe. Var 71. 🙊 Jeg turte ikke fordi jeg ikke mestrer ski. Jeg går langrenn (men er dårlig) Jeg var supergodt trent på den tiden og hadde tålt en slik tur. I dag tenker jeg tilbake at jeg sikkert gikk glipp av en opplevelse for livet. Om jeg hadde gått videre. Anonymous poster hash: b84ef...d68 Klart det hadde vært en opplevelse for livet, synd du ikke ble med Men du har lært, neste gang noe spennende står "på døra" hopper du i det! Anonymous poster hash: 012c1...46b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå