Gå til innhold

Dere som har gode og nære venner !?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere sammen med de hver helg ? Eller bytter dere på å henge med flere ? Jeg er ikke så god på dette og har endelig fått et greit nettverk, men jeg stresser mye rundt det. Høres dumt ut, men hvordan få et avslappet forhold til dette ?

Anonymous poster hash: 0bb06...75a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere sammen med de hver helg ? Eller bytter dere på å henge med flere ? Jeg er ikke så god på dette og har endelig fått et greit nettverk, men jeg stresser mye rundt det. Høres dumt ut, men hvordan få et avslappet forhold til dette ?

Jeg har en veldig god venninne. Vi trener sammen en gang i uka, ca 1,5-2 timer og så skravler vi gjerne 10-15 minutter etterpå. Ellers snakkes vi på telefonen omtrent hver andre uke og treffes ca 8-10 ganger i året i bursdager ol.

Min andre nære venninne snakker jeg med på telefonen et par ganger i måneden og så treffes vi ca 10-15 ganger i året, ofte bare for et par timer, men noen ganger en hel kveld.

Begge disse venninnene mine bor under 30 minutter unna med bil, men vi har alle mye å gjøre med unger, jobb osv. Dagene og ukene går veldig fort.

Anonymous poster hash: 53c53...136

Skrevet

Nei, i praksis kan det gå hele år vi ikke sees, og i alle fall lett en måned eller tre. Vi er ikke mindre nære av den grunn, og stoler på at vi er der når vi trenger hverandre, men treffes fysisk så sjelden at mitt tenårings-jeg ikke ville trodd det var mulig å oppprettholde vennskapet i det hele tatt.

Skrevet (endret)

Jeg signerer luten her jeg. Treffer et par av mine beste venninner en gang i måneden, da vi har forening sammen. Ellers treffer jeg mine andre nære venninner et par ganger i året.

Treffer folk gjennom egne aktiviteter og i skolesammenheng med barna. Så det er nok for meg. Men nå er jeg såpass "gammel" at jeg heller ikke har behov eller overskudd til mer :-D

Endret av Kari Mari
Skrevet

Varierer veldig. Vi liker å være sammen med forskjellige vennepar i helgene, men folk er travelt opptatte, så det blir ikke hver helg. Stresser litt med dette vi også :P

Skrevet

Hver helg nei, haha. Helgene er stort sett familietid. Venner treffer jeg kanskje en gang i mnd nå for tiden. Det er selvvalgt altså. Jeg trives veldig godt med bare mann og barn, og helt alene. De fleste er i samme fase med småbarn og full jobb.

Skrevet

Så ofte vi har mulighet. Har 3 nære venner som jeg har vært venn med siden jeg var født siden vi bodde i en pitteliten bygd.

Mennene våre er blitt gode venner, så ofte er de sammen mens vi damer med barn drar på badeland, tur eller lekeland 😊

Prøver å møtes en gang i uken. Er litt mer med hun ene siden vi jobber mer seinvakter å kan være ilag på dagen mens de andre er på jobb. Og hun andre mer i helgen siden hun jobber kun på dagen. Vi feirer bursdager og nyttårsaften ilag (har jo bursdager sammens med familie og)

Anonymous poster hash: 7b15f...521

Skrevet

Jeg har et par svært gode og nære venninner. Vi snakkes innimellom og møtes noen ganger i året. MEN vi har en lang forhistorie (fra vi var små barn) og vi tar bare opp tråden fra der vi slapp når vi snakkes eller møtes. Jeg vet at de ville slippe alt de har i hendene og stille opp om det virkelig skal knipe. Det samme vet de om meg.

Anonymous poster hash: 6c92a...8dc
Skrevet

Mine venninner treffer jeg ca en gang i måneden tenker jeg.

Vi har noen vennepar vi finner på ting sammen med innimellom, men langt fra hver helg. Dagene og helgene er travle nok som det er, vi kan ikke være sammen med venner hver helg altså. Er vel ca 3 uker siden sist, da hadde vi en søndagstur i skogen med et vennepar og deres barn. Har ingen planer kommende helg heller, annet enn å være sammen med våre egne barn og følge opp deres planer (barneselskap, trening, vennebesøk, overnatting osv)

Anonymous poster hash: 335d9...e5c
Skrevet

Alle har barn og mann så noen ganger kan vi treffes flere ganger i månden og noen ganger kan det gå et par måneder i mellom. Og heller ikke er alle alltid med når vi møtes siden vi er flere.

Skrevet

Takk alle sammen. Ja høres ut som det bare er å stresse ned litt. Redd for å gå glipp av noe og sikkert litt desperat ;) men syns selv jeg holder meg normal ovenfor andre da. Men er det jo gode venner som mange av dere sier, så er de jo der hele tiden selv om man gjør andre ting i blant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...