Gå til innhold

Trenger tips ang. hårfarge


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er opprinnelig mørk blond, og har masse lyse striper, striper kun etterveksten når jeg er hos frisøren.

Har langt hår, og min egen hårfarge synes godt blant stripene. Men har så lyst på en forandring!

Har alltid hatt lyst på askblondt hår, og hadde det en periode før, og det var først bleking og deretter med en minicolor fra Wella, og det ble så fint, men husker ikke "oppskriften" nå. 

Og hvis jeg skal ta mørkere, hvilken farge er veldig fin, vil ikke bli for mørk. 



Anonymous poster hash: 174b4...b58
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Jeg er opprinnelig mørk blond, og har masse lyse striper, striper kun etterveksten når jeg er hos frisøren.

Har langt hår, og min egen hårfarge synes godt blant stripene. Men har så lyst på en forandring!

Har alltid hatt lyst på askblondt hår, og hadde det en periode før, og det var først bleking og deretter med en minicolor fra Wella, og det ble så fint, men husker ikke "oppskriften" nå. 

Og hvis jeg skal ta mørkere, hvilken farge er veldig fin, vil ikke bli for mørk. 

 

Anonymous poster hash: 174b4...b58

 

jeg ville absolutt spandert på meg en tur til frisøren for en minicolor, og så kan du ta å gjenfarge med den typen de selger hos frisøren. da får du et helt jevnt resultat i bunn, og så er det enkelt for deg å vedlikeholde etterpå :)

 

Anonymous poster hash: a118d...e44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...