Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 ..når du våkner, og ungen er tørst, og gubben gir ungen en kopp melk på senga, og ungen søler melk i hele senga, og gubben ikke gidder å hjelpe deg fordi han MÅ spille play station, enda han vet at du sov fordi du skal tidlig på jobb i morgen tidlig/i dag. #Drittmannfolk!! #nytt sengetøy i det minste❤️ PS: drittgubben skal ikke på jobb i morgen, og skal mest sannsynlig ikke gjøre annet i morgen enn å spille enda mer Playstation hele dagen.. Anonymous poster hash: c8296...301
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Og du gidder bo med ham fordi....? En mann som prioriterer playstation foran barnet er ikke mann, men knapt en tenåring. De fleste tenåringer vet også at man gjør det man må med barn og prioriterer dem først. Men vet du hva.... guttevalpen din gjør som han gjør fordi du lar ham fortsette med det. Husk at du velger det selv om du fortsetter slik. Anonymous poster hash: ca0fe...c24
QueeenBeee Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Den playstatin hadde ikke levd et langt liv her i huset.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Å nei, finner meg på ingen måte i denne oppførselen. Jeg sa det til han, at hvis playstationspilling skal stå i veien for at han tar seg av barnet, så er han tidenes idiot! Har sagt tydelig til han at jeg forventer en real unnskyldning for oppførselen hans. Den dyrbare Playstation går i søpla om ikke han gjør det! Anonymous poster hash: c8296...301
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Å nei, finner meg på ingen måte i denne oppførselen. Jeg sa det til han, at hvis playstationspilling skal stå i veien for at han tar seg av barnet, så er han tidenes idiot! Har sagt tydelig til han at jeg forventer en real unnskyldning for oppførselen hans. Den dyrbare Playstation går i søpla om ikke han gjør det! Anonymous poster hash: c8296...301 Joda, du fant deg i det det øyeblikket han gikk tilbake til playstation og du skiftet på senga... Anonymous poster hash: ca0fe...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå