Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Har en liten en på 6 måneder som kamper mot søvn. Å da mener jeg virkelig kampe. Han sliter seg ut som sovner av det. Føler jeg har prøvd ALT utenom å bare la han ligge der å gråte alene. Det greier jeg ikke. Noen som har tips? Kanskje det er noe jeg ikke har prøvd. Anonymous poster hash: 9fb5e...dd5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Sitte ved sengen til han sovner uten å snakke til ham eller gi noe oppmerksomhet annet enn å holde i hånden til å begynne med. Sitt rett ved sengen i 5-8.dager til han har sovnet og fem min etterpå før du sniker deg ut så flytter du stolen noen cm mot døren gradvis slik at han blir trygg på at du faktisk er der. Fortsetter å vente til han sovner før du går ut så når du kommer ut av rommet står du ved døren til han sovner før du går. På denne måten vil du få et barn som sovner av seg selv og blir trygt, men det tar 2-3uker å komme i mål. Jeg vil anta at det tar omtrent like lang tid med div skrikekurer. Lykke til😄 Anonymous poster hash: ee882...27a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Sitte ved sengen til han sovner uten å snakke til ham eller gi noe oppmerksomhet annet enn å holde i hånden til å begynne med. Sitt rett ved sengen i 5-8.dager til han har sovnet og fem min etterpå før du sniker deg ut så flytter du stolen noen cm mot døren gradvis slik at han blir trygg på at du faktisk er der. Fortsetter å vente til han sovner før du går ut så når du kommer ut av rommet står du ved døren til han sovner før du går. På denne måten vil du få et barn som sovner av seg selv og blir trygt, men det tar 2-3uker å komme i mål. Jeg vil anta at det tar omtrent like lang tid med div skrikekurer. Lykke til😄 Anonymous poster hash: ee882...27a Men jeg får ikke lakt han ned en gang, har prøvd, men det ender bare med storskriking. Skal jeg bare la han gråte samtidig som jeg holder i handa hans og viser at jeg er der? Anonymous poster hash: 9fb5e...dd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå