Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Har hatt en del smerter i det jeg tror er livmora, som jeg regner med kommer av at den vokser. Men nå i kveld gjør det konstant vondt. Ikke noe blod. Er bare i uke 9, så er jo ikke noe å få gjort fra eller til, men kan det være normalt? Anonymous poster hash: ff5db...60f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Jeg har hatt MYE smerter i løpet av 1.trimester i begge mine svangerskap. Faktisk har jeg hatt mye mer vondt enn den ene gangen jeg mistet. Det er mest sannsynlig bare smerter fordi det vokser der inne. Så lenge det ikke kommer blod, så er nok alt i orden Anonymous poster hash: 71b76...c42
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Ligamentsmerter (båndene som holder livmoren på plass, som strekker seg) kan være veldig vondt. En annen ting er urinveisinfeksjon som er ganske vanlig å få for gravide. Om det ikke gir seg til i morgen vil jeg anbefale deg å levere en urinprøve hos jordmor eller legen din for å teste. Lykke til og gratulerer med baby. Anonymous poster hash: c7566...6bf
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Samme her, og jeg er bare 5+3. Kan ikke huske at det var slik i svangerskap nr en. Har konstant småvondt, og tidligere i dag hadde jeg to episoder på omtrent 30 minutter hver, der det gjorde noe inni *%#! vondt. Vet selvsagt at det ikke er noe jeg kan gjøre uansett, det som skjer det skjer, men jeg blir likevel engstelig. Anonymous poster hash: a9684...af6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Tusen takk for svar. Jeg har hatt lignende smerter med de to andre, men jeg kan ikke huske at det var så ille. Tror nok ikke det er UVI, men det kan jo være det. Jeg får levere en urinprøve for sikkerhets skyld hvis det ikke bedrer seg, så kan jeg eventuelt få noe for det. Dritet er at jeg brekker meg så mye, og da gjør det noe så inni helvete vondt! Prøver alt jeg kan å holde igjen på brekningene, men det er ikke så lett å styre. HI Anonymous poster hash: ff5db...60f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå