Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Hvor mye/ofte bør en baby på 10 mnd få morsmelk for at d skal ha noe "effekt"? Anonymous poster hash: dc5ba...e4f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Så mye den vil ha. Min ville "bare" ha tre måltider på den tiden og innen hun ble ett år hadde hun sluttet selv. Eller dvs hun vill ha tre slurker på morgenen samtidig som hun turnet i senga og forsøkte putte tærne sine i nesa mi så da sluttet vi. Hun har ikke en eneste gang etter det vist tegn til å ville ha eller forsøke å få pupp. Anonymous poster hash: 959a8...bba
TPK Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Mine fikk tre-fire ganger på den tiden. Så mye de ville.
Katta82 Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Ikkje mange dråpane som skal til for helseeffekt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Hi her Mi ammes kun på natta, nekter å ta puppen på dagtid! Anonymous poster hash: dc5ba...e4f
Gjest Antarctica Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 Hi her Mi ammes kun på natta, nekter å ta puppen på dagtid! Anonymous poster hash: dc5ba...e4f Det er også bra. Hvis du syns det er ok selv, er det bare å fortsette. Det gir antistoffer og er gunstig på mange vis.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #7 Skrevet 26. november 2015 Hi her Mi ammes kun på natta, nekter å ta puppen på dagtid! Anonymous poster hash: dc5ba...e4f Det er også bra. Hvis du syns det er ok selv, er det bare å fortsette. Det gir antistoffer og er gunstig på mange vis. Hi her Ja jeg elsker å amme lillegull, men skulle så ønske at det var mer amming på dagtid. Men, så lenge det er puppenekt så er det ikke så enkelt! Anonymous poster hash: dc5ba...e4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå