Gå til innhold

Amming ved 10 mnds alder?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye/ofte bør en baby på 10 mnd få morsmelk for at d skal ha noe "effekt"?

 

Anonymous poster hash: dc5ba...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mye den vil ha.

Min ville "bare" ha tre måltider på den tiden og innen hun ble ett år hadde hun sluttet selv.

Eller dvs hun vill ha tre slurker på morgenen samtidig som hun turnet i senga og forsøkte putte tærne sine i nesa mi så da sluttet vi.

Hun har ikke en eneste gang etter det vist tegn til å ville ha eller forsøke å få pupp.

 

Anonymous poster hash: 959a8...bba

Skrevet

Mine fikk tre-fire ganger på den tiden. Så mye de ville.

Skrevet

Ikkje mange dråpane som skal til for helseeffekt.

Skrevet

Hi her

Mi ammes kun på natta, nekter å ta puppen på dagtid!

 

Anonymous poster hash: dc5ba...e4f

Gjest Antarctica
Skrevet

Hi her

Mi ammes kun på natta, nekter å ta puppen på dagtid!

 

Anonymous poster hash: dc5ba...e4f

Det er også bra. Hvis du syns det er ok selv, er det bare å fortsette. Det gir antistoffer og er gunstig på mange vis.

Skrevet

 

Hi her

Mi ammes kun på natta, nekter å ta puppen på dagtid!

 

Anonymous poster hash: dc5ba...e4f

Det er også bra. Hvis du syns det er ok selv, er det bare å fortsette. Det gir antistoffer og er gunstig på mange vis.

 

 

Hi her

Ja jeg elsker å amme lillegull, men skulle så ønske at det var mer amming på dagtid. Men, så lenge det er puppenekt så er det ikke så enkelt!

 

Anonymous poster hash: dc5ba...e4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...