Gå til innhold

Sommer bryllup.. Denne kjolen, eller for hvit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilde😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gjest altså 😊

Skrevet

Som gjest eller brud? Jeg kunne fort forvekslet deg for bruden, hvis du hadde på denne kjolen som gjest.

Skrevet

Jeg ville aldri brukt den kjolen i et bryllup hvor jeg var gjest.

Anonymous poster hash: df20b...ea9

Skrevet

Ja, for hvit. Regler når det kommer til farger på kjolen reagerer jeg ikke så på, bortsett fra hvit. Denne kan du ikke bruke.

Anonymous poster hash: 795ba...5d8

Skrevet

Tenkte også at d ble likt bruden😆

Skrevet

Nydelig kjole, men ikke ok i bryllup da den er for hvit...

Anonymous poster hash: f4b88...0fd

Skrevet

Takk for svar!😊

Skulle ønske den var i en annen farge☺️

Skrevet

Jeg hadde blitt sur hvis du hadde kommet i mitt bryllup kledd i den. Og forloveren min hadde garantert bedt deg gå hjem og skifte. Pen kjole, men feil anledning ;)

Anonymous poster hash: 97470...8bb

Skrevet

Den var veldig fin!! Kanskje den kan farges? Men da blir vel mønstret nederst rart?

Anonymous poster hash: 11b6c...404

Skrevet

Spør bruden. Hvis du hadde hatt et grønt sjal som du brukte til, så kunne det gått. Men spør bruden, mener hun du blir for hvit, så la det være.

Anonymous poster hash: b9525...2d6
Skrevet

Nydelig kjole, jeg kunne brukt den om jeg var bruden. Men ikke som gjest, absolutt no no

Anonymous poster hash: 25693...59f

Skrevet

Hvis du er bruden: Kjempekul!

Anonymous poster hash: 9c381...16a

Skrevet

96 kroner for den kjolen?

Jeg kan garantere deg at den ser langt ifra ut som på bildet når du får den i posten... 🙈😁

Anonymous poster hash: eeece...ce5

Skrevet

Må bare spørre deg: har du noen gang bestilt kjoler fra dressfirst.no? Hvordan var kvaliteten? Trenger også en kjole til bryllup i sommer (jeg er gjest ) men finner ingen fine her i Norge . Er dette en norsk selskap ?

Anonymous poster hash: 77575...8aa

Skrevet

Må bare spørre deg: har du noen gang bestilt kjoler fra dressfirst.no? Hvordan var kvaliteten? Trenger også en kjole til bryllup i sommer (jeg er gjest ) men finner ingen fine her i Norge . Er dette en norsk selskap ?

Anonymous poster hash: 77575...8aa

Nei, jeg har ikke prøvd dem. De dukket bare opp i googlesøket mitt. Tviler på at det er en norsk side.

Skrevet

Bilde er slettet i hovedinnlegget fordi det bryter med regelen om bilders opphavsrett.

Brukermoderator Iiiiik

Skrevet

Sommerkjole

Ikke sommer kjole

Anonymous poster hash: ce883...91d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...