Gå til innhold

Babyutstyr 😊


Boknerden

Anbefalte innlegg

Når har dere tenkt til å begynne å handle utstyr og småting til babyen?😊 Er det noe dere virkelig ønsker dere eller bare MÅ ha etter erfaring fra tidligere barn osv?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte første babyutstyr på søndag faktisk! :D en (brukt) babybjørn vippestol, det savnet jeg såå med 1. ungen :) ellers tror jeg vi har det meste, blir å vente en stund med andre innkjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt alt jeg trenger! har en gutt på 1 år... så har spart på alt :) eneste er at vi kanskje trenger en ny babyseng, siden 1åringen bruker sikkert sprinkelsenga enda når neste blir født...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er kjøpt ennå, men har en del fra storesøster var baby, men noe må vi og kjøpe. 
Noe vi helt sikkert skal kjøpe det er bilstol med isofix og base. Dette hadde vi ikke sist gang, og var noe jeg savnet. Behovet blir nok ennå større nå som det er nr to og er ganske så praktisk når jeg blant annet skal levere storesøster i bhg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt alt jeg trenger! har en gutt på 1 år... så har spart på alt :) eneste er at vi kanskje trenger en ny babyseng, siden 1åringen bruker sikkert sprinkelsenga enda når neste blir født...

Samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe enda, men like etter jeg fant ut jeg var gravid så vant jeg en babykjole fra et loddsalg som jeg hadde glemt :P hadde vært utrolig artig om det viste seg å være ei jente inni her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting. Vurderer en Snuzpodseng og skal definitivt kjøpe babynest og tripptrappstol med newbornseat. Ellers har vi det meste og av erfaring så kommer det en del gaver også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alt fra forrigemann som er halvannet år gammel :) men må ha sin egen tripp trapp stol, bilstol og base, seng og jenteklær hvis det blir jente denne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å begynne å kjøpe etter jeg får litt mage. Syns det blir så kleint å drive å kjøpe og ikke engang se gravid ut. Uansett har vi jo god tid. Men hva vi må kjøpe inn er en annen historie. Burde nok sette oss ned og skrive en liste. Regner med vi får noe ting, da. Kanskje til jul. Og mamma har sagt at hun kan sy et babyrede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vente til våren med å kjøpe utstyr. Ei jeg kjenner mista nettopp barnet i magen (uke 18). Jeg ble nervøs, så vil ikke kjøpe riktig enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...