Gå til innhold

Vurderer dette jentenavnet til min kommende datter, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt opptatt av hva andre synes. Jeg dras mellom gammeldags, kjedelig, nydelig og klarer ikke heeeelt å bestemme meg.

Navnet er: Agnes

Så hva synes dere? :-)

Anonymous poster hash: 4153b...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet og fire Agnes under tre år så det begynner å bli populært.

Personlig synes jeg det er gammel dame navn.

Anonymous poster hash: efa36...474

Skrevet

Nydelig :)

Anonymous poster hash: 9497a...37b

Skrevet

Fint!

Anonymous poster hash: 48148...221

Skrevet

Så hyggelig at mange liker det! Det er ikke populært hvis man ser på navnestatistikken. Synes det er positivt også. Men mulig som første anonym sier, at det er på vei til å bli populært nå. Det har i hvert fall ikke vært det før, kjenner bare til en eneste Agnes og bor sentralt på østlandet.

Anonymous poster hash: 4153b...172

Skrevet

Liker det veldig godt. Kjenner til flere små Agnes

Anonymous poster hash: bd231...782

Skrevet

Kjenner flere små under 3 år som heter det. Synes selv ikke det er særlig pent. 

Anonymous poster hash: fefa3...287
Skrevet

Jeg liker det. Vurderer det til lillesøster da det passer godt til storesøsters navn.

Anonymous poster hash: 0db88...1b2

Skrevet

Fælt

Anonymous poster hash: 0d367...5d2
Skrevet

Kjempefint! Har blitt veldig populært i det siste da, så blir nok en del Agnes'er fremover!

Skrevet

Nydelig!!!😊

Skrevet

Agnes, Evelyn og Sonja. Nydelige navn.

Anonymous poster hash: 833cd...ed0
Skrevet

Kjenner bare damer på min alder eller eldre som heter det. Er ikke det fineste navnet jeg vet, men helt greit

Skrevet

Tror det er et navn som er på vei opp igjen. Mange forbinder det nok med gammel dame, men som andre sier over er det flere små som begynner å hete det igjen. det er sikkert noen som kommer til å stusse litt over det med en gang, men de fleste blir fort vant til navn, med mindre det er noe veldig sært.

Anonymous poster hash: 8b8a7...3c5

Skrevet

Åh, Agnes er helt nydelig! Vakreste navnet!

Anonymous poster hash: 4d89a...fee

Skrevet

Nydelig navn! Er vel et av de navnene som er spådd å bli veldig populære framover, så er ikke sikkert din datter blir den eneste som heter det selv om du ikke vet om så mange ;)

Anonymous poster hash: 3a795...201
Skrevet

Agnes er et nydelig navn. Jeg kjenner til fire ettåringer som heter det, så det er ingen tvil om at det er det siste poppisnavnet. Gå for Olga eller Clara i steden, så ligger du bittelitt på forskudd. (Jeg tuller ikke!)

Anonymous poster hash: e049a...1f4

Skrevet

Styggeste navnet jeg vet om!😖 Men er sikkert for at jeg kjenner en grusom dame som heter det.. Man vet ikke hvor mange man hater/misliker før man skal velge navn til barnet sitt!

Anonymous poster hash: c395d...2b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...