Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Jeg har de siste ukene hatt perioder med hjertebank, altså at hjertet "stopper opp" og hopper over et slag. Dette kommer og går litt, og de siste to dagene har det vært ille. Vært til ultralyd av hjertet og ekg, har visst et friskt og fint hjerte, men dette er så ubehagelig! Og jo mer jeg legger merke til det, desto værre blir det. Noen som sliter med samme? Hjelper ikke å "prøve å slappe av", det er der uansett. Anonymous poster hash: 38018...22f
Seriøst Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Jeg har det samme, det kommer og går i perioder. Selv om jeg vet det ikke er farlig (har også vært til sjekk) så er det fryktelig ubehagelig. Nå har jeg mye av det igjen, det er en stund siden sist, og jeg mistenker at det denne gang skyldes stress. Slik jeg har forstått det er det ikke noe å gjøre med, men det hevdes det blir verre av at man går å "kjenner etter" og tenker mye på det. Jeg har iallefall ikke funnet noe mirakelkur.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 jeg har hatt det sånn i mange år. har blitt bedre. STRESS for meg er svært utløsende. det vil si, hjertebanken kommer gjerne når jeg sitter HELT rolig. men det har gjerne vært en stressende dag. det kalles ekstrasystoler og er ikke farlig. alle har dem. noen kjenner dem bedre nen andre. har du VELDIG hyppige anfall etterhverandre, der hjertet hopper mange slag etter hverandre i serier, over så KAN det gi opphav til hjerteflimmer i fremtiden. men heller ikke dette trenger å være farlig. hvis ikke, slapp av. ikke stress..det kjenens ut som om du skal dø, men det gjør du ikke. det er ofte bare et slag eller to eller maks tre som "tuller" :-) legen min sier bare "heldig du da, litt ekstra sprut til hjertet" :-) Anonymous poster hash: 01d79...448
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Samme her Får det ved for høy dose av Levaxin Og når jeg er gravid Anonymous poster hash: 7ea48...a76
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Takk for svar! Godt man er flere i båten😏 Jeg skal til lege igjen i morgen for ny ekg, fordi det har vært så ille disse dagene. Kanskje a mor rett og slett blir (ubevisst) satt ut av jula? Hvis noen har noen magiske avslapningsteknikker, tar jeg gjerne imot! Hi💔😏 Anonymous poster hash: 38018...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå