Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 .... Anonymous poster hash: 3cf2b...036
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Ca annenhver dag. Har jeg trent eller noe, kan det bli mer. Vasker meg de dagene jeg ikke dusjer. Anonymous poster hash: f2a52...b9e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Jeg og mannen: Hver dag (trener mye). 13-åring: ca 4-5 dager i uken (trener 3-4 dager i uken) 11-åring: ca 2-3 dager i uken (trener 2 dager i uken) 8- og 6-åring: 2 dager i uken (trener 2 dager i uken) Anonymous poster hash: c05b9...aea
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Hver dag. Noen ganger to ganger om dagen. Anonymous poster hash: 4e938...228
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Annahver dag Anonymous poster hash: acb24...baf
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #6 Skrevet 25. november 2015 Hver morgen. Anonymous poster hash: 73caa...c1a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #8 Skrevet 25. november 2015 Ved behov! Vi er bønder, så driver med mye fysisk jobb på gården og i fjøset. Blir både svette og møkkete! Dusjer gjerne på kvelden når vi er ferdige med å jobbe, tar av oss fjøsklær og skal legge oss/ha på andre klær. Vasker håret 2-3 ganger i uka. Anonymous poster hash: 596cf...70d
TinaK 1990 Skrevet 25. november 2015 #9 Skrevet 25. november 2015 Hver dag!! Stadig slike tråder her og har slutte å bli sjokkert. Men de første gangene jeg leste slike "hvor ofte dusjer du?" Ble jeg oppriktig sjokkert over voksnes folk mangelfulle personlige hygiene.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #10 Skrevet 25. november 2015 Hver dag!! Stadig slike tråder her og har slutte å bli sjokkert. Men de første gangene jeg leste slike "hvor ofte dusjer du?" Ble jeg oppriktig sjokkert over voksnes folk mangelfulle personlige hygiene. Det er ikke mangelfull hygiene å ikke dusje hver dag. Det er din personlige mening, men ikke faglig rett. Anonymous poster hash: f2a52...b9e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #11 Skrevet 25. november 2015 Hver dag!! Stadig slike tråder her og har slutte å bli sjokkert. Men de første gangene jeg leste slike "hvor ofte dusjer du?" Ble jeg oppriktig sjokkert over voksnes folk mangelfulle personlige hygiene. Det er ikke mangelfull hygiene å ikke dusje hver dag. Det er din personlige mening, men ikke faglig rett. Anonymous poster hash: f2a52...b9e Faglig rett??? Vel, jeg mener også det er mangel på personlig hygiene når man leser at voksne folk dusjer 1-3 ganger i uka... Anonymous poster hash: 1f086...8ea
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #12 Skrevet 25. november 2015 Jeg er hjemme om dagen så da blir det noen ganger hver dag og noen ganger annenhver dag. Blir liksom ikke så svett som når jeg er på jobb og ellers er aktiv. Anonymous poster hash: 797c8...a57
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #13 Skrevet 25. november 2015 Hver dag!! Stadig slike tråder her og har slutte å bli sjokkert. Men de første gangene jeg leste slike "hvor ofte dusjer du?" Ble jeg oppriktig sjokkert over voksnes folk mangelfulle personlige hygiene. Det er ikke mangelfull hygiene å ikke dusje hver dag. Det er din personlige mening, men ikke faglig rett. Anonymous poster hash: f2a52...b9e Faglig rett??? Vel, jeg mener også det er mangel på personlig hygiene når man leser at voksne folk dusjer 1-3 ganger i uka... Anonymous poster hash: 1f086...8ea "Du mener...." Anonymous poster hash: 6769f...eed
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #14 Skrevet 25. november 2015 Hver dag!! Stadig slike tråder her og har slutte å bli sjokkert. Men de første gangene jeg leste slike "hvor ofte dusjer du?" Ble jeg oppriktig sjokkert over voksnes folk mangelfulle personlige hygiene. Det er ikke mangelfull hygiene å ikke dusje hver dag. Det er din personlige mening, men ikke faglig rett.Anonymous poster hash: f2a52...b9e Faglig rett??? Vel, jeg mener også det er mangel på personlig hygiene når man leser at voksne folk dusjer 1-3 ganger i uka...Anonymous poster hash: 1f086...8ea Ingen fagfolk (hudleger f.eks) vil påstå at det er mangelfull hygiene å ikke dusje hver dag. Det er ganske stor forskjell på å dusje én gang i uken og annenhver dag. Hvor mange her inne sier de dusjer én gang i uken? Anonymous poster hash: f2a52...b9e
TinaK 1990 Skrevet 25. november 2015 #16 Skrevet 25. november 2015 Hver dag!! Stadig slike tråder her og har slutte å bli sjokkert. Men de første gangene jeg leste slike "hvor ofte dusjer du?" Ble jeg oppriktig sjokkert over voksnes folk mangelfulle personlige hygiene. Det er ikke mangelfull hygiene å ikke dusje hver dag. Det er din personlige mening, men ikke faglig rett.Anonymous poster hash: f2a52...b9e Faglig rett???Vel, jeg mener også det er mangel på personlig hygiene når man leser at voksne folk dusjer 1-3 ganger i uka...Anonymous poster hash: 1f086...8ea Ingen fagfolk (hudleger f.eks) vil påstå at det er mangelfull hygiene å ikke dusje hver dag. Det er ganske stor forskjell på å dusje én gang i uken og annenhver dag. Hvor mange her inne sier de dusjer én gang i uken? Anonymous poster hash: f2a52...b9e Forrige gang tråden dukket opp var der flere som sa de dusjer 1-2 ganger i uka. Annenhver dag er sikkert ok...men jeg trener hver dag og uavhengig av hva en hudlege måtte mene synes jeg det er grisete å ikke dusje hver dag når man trener hver dag.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #17 Skrevet 25. november 2015 Hver dag!! Stadig slike tråder her og har slutte å bli sjokkert. Men de første gangene jeg leste slike "hvor ofte dusjer du?" Ble jeg oppriktig sjokkert over voksnes folk mangelfulle personlige hygiene. Det er ikke mangelfull hygiene å ikke dusje hver dag. Det er din personlige mening, men ikke faglig rett.Anonymous poster hash: f2a52...b9e Faglig rett???Vel, jeg mener også det er mangel på personlig hygiene når man leser at voksne folk dusjer 1-3 ganger i uka...Anonymous poster hash: 1f086...8ea Ingen fagfolk (hudleger f.eks) vil påstå at det er mangelfull hygiene å ikke dusje hver dag. Det er ganske stor forskjell på å dusje én gang i uken og annenhver dag. Hvor mange her inne sier de dusjer én gang i uken? Anonymous poster hash: f2a52...b9e Forrige gang tråden dukket opp var der flere som sa de dusjer 1-2 ganger i uka. Annenhver dag er sikkert ok...men jeg trener hver dag og uavhengig av hva en hudlege måtte mene synes jeg det er grisete å ikke dusje hver dag når man trener hver dag. Tror ingen her inne er uenig med deg at man bør dusje etter trening! Trener man hver dag, slik som du, bør man selvsagt dusje hver dag. Anonymous poster hash: f2a52...b9e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #19 Skrevet 25. november 2015 Jeg og mannen 1 gang i uken. Barna på 6 og 8 år 3 ganger i uken. Vasker ellers hender før vi lager mat og barna vasker hender før de legger seg. Anonymous poster hash: 1617a...e74
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #20 Skrevet 25. november 2015 Ca en gang i uken. Anonymous poster hash: 33258...6e8
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #21 Skrevet 25. november 2015 3-4 ganger i uken.. Anonymous poster hash: 72ae9...c8a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #22 Skrevet 25. november 2015 Ca en gang i uken. Anonymous poster hash: 33258...6e8 1 gang i uken???? Anonymous poster hash: 3cf2b...036
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #23 Skrevet 25. november 2015 Dusjer minst hver dag, noen ganger 2 ganger om dagen. Jobber som personlig assistent og som helsefagarbeider, og da spesielt syns jeg personlig hygiene er viktig. Anonymous poster hash: d3663...b4a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #24 Skrevet 25. november 2015 Jeg dusjer hver morgen. Jeg føler rett og slett at jeg lukter litt æsj om jeg ikke gjør det. Dusjer raskt. Vasker kun håret et par ganger i uken da jeg har knusktørt hår som har godt av lite vask. Mannen min dusjer annen hver dag og vasker seg annenhver dag. Han er en type som lukter lite, så det er helt fint. Barna dusjer hver kveld. Men det er ikke noen grundig topp til tå-vask, men rett og slett den raskeste måten å få vasket seg på. Anonymous poster hash: dafb1...564
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. november 2015 #25 Skrevet 25. november 2015 Jeg dusjer med hårvask hver morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå