Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Jeg har plagdes en stund med vondt kjevebein, akkurat på kula liksom inn mot øret..kjenner det når jeg trykker eller snur hodet og er borti med skjerf eller noe...har i tillegg litt vondt på ene siden av halsen når jeg trykker...noen som har peiling på hva det kan komme av?har ikke synlige visdomstenner heller Anonymous poster hash: fb157...33c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Får jo bare opp kreft på det meste man googler.....😱 Anonymous poster hash: fb157...33c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Tannlege ! Jeg gikk med betennelse i kjevebeinet i lang tid. Utviklet seg til en giga abcess å det med antibiotika, sykehusinnleggelse å operasjon. Har nå nerveskade i leppa å ett åpent sår på kjeven som må gro fra innsiden og utover. Kom deg til oral kirurg eller tannlege fort er mitt tips. Anonymous poster hash: 59fc7...e6b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Kan også være så enkelt som låsninger, at menisken i kjeven ikke står rett, og begge deler gir ofte muskulære spenninger som også kan presse på nerver. I så fall er kiropraktor, naprapat eller manuell terapeut stedet å gå. Anonymous poster hash: ae190...13f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Jeg hadde dette, viste seg at jeg gnissa tenner om natta. Fikk biteskinne som fiksa det! Anonymous poster hash: 8862f...5ab
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #6 Skrevet 25. november 2015 Hvordan ser tannlegen om det er betennelse i beinet da??😳 Anonymous poster hash: fb157...33c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #7 Skrevet 25. november 2015 Ser d som oftes under en dårlig tann. På sykehuset brukte de ultralyd å da så de lommer å veske i vevet rundt kjeve beinet. Anonymous poster hash: 59fc7...e6b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #8 Skrevet 25. november 2015 Jeg får begynne hos tannlegen da å se hva han sier😑 Anonymous poster hash: fb157...33c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #9 Skrevet 25. november 2015 Jeg har det samme. Gnisser tenner om natten og får nå dekket bittskinne. Anonymous poster hash: 18522...c41
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #10 Skrevet 25. november 2015 Mannen påstår at jeg ikke gnisser tenner, men hva vet jeg😴 Anonymous poster hash: fb157...33c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #11 Skrevet 27. november 2015 Mannen påstår at jeg ikke gnisser tenner, men hva vet jeg😴 Anonymous poster hash: fb157...33c Jeg presser kjeven hardt sammen mens jeg sover, bråker ikke, men regnes som gnissing ta deg en tur til tannlege/lege du. Anonymous poster hash: 18522...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå