Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Jeg har skikkelig hodepine og tok en ibux og en paracet for ca 2 timer siden. Ibuxen tok stivheten i nakken, og hodepinen ble dempet, men begynner nå å bli verre igjen. Normalt ville jeg lagt meg nedpå og hvilt litt, men jeg sitter med innspurten på en skriftlig eksamen og MÅ jobbe med den resten av dagen. Derfor lurer jeg på om jeg kan ta flere paracet nå, eller om jeg må vente til det er gått 6 timer? Anonymous poster hash: 6bd10...d3b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Jeg har skikkelig hodepine og tok en ibux og en paracet for ca 2 timer siden. Ibuxen tok stivheten i nakken, og hodepinen ble dempet, men begynner nå å bli verre igjen. Normalt ville jeg lagt meg nedpå og hvilt litt, men jeg sitter med innspurten på en skriftlig eksamen og MÅ jobbe med den resten av dagen. Derfor lurer jeg på om jeg kan ta flere paracet nå, eller om jeg må vente til det er gått 6 timer? Anonymous poster hash: 6bd10...d3b Du kan fint ta to paracet nå. Bare pass på døgndosen. 😊 Anonymous poster hash: 2d518...113
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Jeg har skikkelig hodepine og tok en ibux og en paracet for ca 2 timer siden. Ibuxen tok stivheten i nakken, og hodepinen ble dempet, men begynner nå å bli verre igjen. Normalt ville jeg lagt meg nedpå og hvilt litt, men jeg sitter med innspurten på en skriftlig eksamen og MÅ jobbe med den resten av dagen. Derfor lurer jeg på om jeg kan ta flere paracet nå, eller om jeg må vente til det er gått 6 timer? Anonymous poster hash: 6bd10...d3b Du kan fint ta to paracet nå. Bare pass på døgndosen. Anonymous poster hash: 2d518...113 Ja, jeg trenger ikke å ta tabletter i natt, men jeg må klare å konsentrere meg nå og i noen timer framover. Sånn til vanlig er det svært sjeldent jeg tar medikamenter, så jeg er derfor litt usikker på hva som er greit. HI Anonymous poster hash: 6bd10...d3b
TPK Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Du kan ta en til. Men jeg ville ikke tatt enda en ny om to timer.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Jeg ville lest paknningvsedlegget og forholdt meg til det. Anonymous poster hash: b21de...139
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #6 Skrevet 25. november 2015 Du kan trygt ta en paracet til. Så lenge dette bare er en korttidsting gjør det ingenting at det blir litt mer enn anbefalt akkurat i dag. Det er når du tar for mye over lengre tid at det kan bli farlig. Anonymous poster hash: dce7a...390
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #7 Skrevet 25. november 2015 Kan ta 3-4g døgnet, må gå mist 4 timer mellom hvert gram Anonymous poster hash: 056ff...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå