Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Selv har jeg en 2- åring og gravid med termin til våren. Sannsynligvis blir det et barn til om et par- tre år. Tenker at disse årene fremover må være de beste i livet! Anonymous poster hash: 5c5cf...1ac
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Jeg kjenner på at alt til sin tid. Gjelder å nyte de forskjellige periodene. Nå er mine barn litt større, minste er 10 år, og nå har vi frihet og fritid. Vi kan snakke og diskutere feks. med 14 åringen, uten at det er vi som alltid har rett. Samtalene blir dypere, og vi lærer oss stadig å kjenne dette deilige menneske, som er barnet vårt. Kos deg med baby og små barn, for det er en herlig (og travel) tid. Men gled deg også til fortsettelsen. Senere i livet kommer barnebarn osv. Nyt perioden du er i nå, og ikke lengt tilbake om noen år. Prøv heller å se positivt på kommende periode. Skriver_mens_jeg_tenker Anonymous poster hash: 809de...be8
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Jeg har bikket over 40, har voksne barn og barnebarn. Jeg trodde at tiden med barna hjemme når de var små var den aller fineste, men helt ærlig er det nå jeg har det best. Koser meg med livets dessert, har frihet til å gjøre det jeg vil. Huset er slik jeg ønsker det, jeg kan reise hvor jeg vil og føler at livet er herlig. Anonymous poster hash: 7b353...2b0
soleia Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Den beste tida i livet er no -og slik håpar eg det fortset å vere.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Nå. Anonymous poster hash: 450b2...f4a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #6 Skrevet 25. november 2015 Det er ikke én tid. Det er de gode øyeblikkene, uansett tid. Anonymous poster hash: 8e55c...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå