Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Hva gjør dere når dere er alene med baby hjemme. Min sover mye, men vet nesten ikke hva jeg skal gjøre når han er våken. Mageleie - dritsur. Ligge på meg -dritsur. Ligge flatt på rygg - dritsur. Ligge i vippestol (nesten liggestilling, men legger den ikke helt ned) -blid!! Men han kan jo ikke sitte der hele dagen Hvor mye og hva slags stimuli trenger de når de er så små? Anonymous poster hash: 0e24f...14b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Har du sjekket at han ikke har låsninger siden han bare vil ligge i vippestolen. Sønnen til en bekjent var slik, der var det låsninger og han var mindre frustrert etter at de ble låst opp.. Anonymous poster hash: 81f35...ae2
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Var minst mulig alene hjemme med babyen, vi ble begge i dårlig humør av det. Ut og gå tur, babysang, babysvømming, babyyoga, barseltreff, babykino. Alternativt vær veldig aktiv når han er våken hjemme, syng masse, prat masse, babygym, dans osv. Anonymous poster hash: 48952...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå