Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Har hatt sånn halsbrann i 3 dager. Shikkelig ille idag. Er ikke gravid men hvorfor får man halsbrann?? Anonymous poster hash: accc3...7af
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Halsbrann - hva skyldes det? Hva er halsbrann? Halsbrann og sure oppstøt er ubehagelig, og kommer ofte når man skal slappe av etter et stort måltid, røyke en sigarett eller legge seg ned i sengen. Det kan også føles som smerter bak brystbeinet. Halsbrann skyldes irritasjon på grunn av magesyre som kommer opp i spiserøret. Anonymous poster hash: c3b2b...b29
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Halsbrann - hva skyldes det? Hva er halsbrann? Halsbrann og sure oppstøt er ubehagelig, og kommer ofte når man skal slappe av etter et stort måltid, røyke en sigarett eller legge seg ned i sengen. Det kan også føles som smerter bak brystbeinet. Halsbrann skyldes irritasjon på grunn av magesyre som kommer opp i spiserøret. Anonymous poster hash: c3b2b...b29 Takk for svar. Men ja dett vet jeg. Hmm synes bare dette var rart Anonymous poster hash: accc3...7af
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Er ikke så rart det vel? Jeg har hatt halsbrann og gått på medisiner i 10 år pga svak lukkemuskel. Er ikke overvektig en gang, så slikt kan komme av andre årsaker. Anonymous poster hash: 18d35...3ca
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Ikke rart i det hele tatt.... Finnes jo mange forskjellige reseptfrie medisiner på apoteket. Finnes mange matvarer man kan få halsbrann av. Tenk igjennom hva du har spist. Anonymous poster hash: 2156b...cf4
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #6 Skrevet 25. november 2015 Er ikke så rart det vel? Jeg har hatt halsbrann og gått på medisiner i 10 år pga svak lukkemuskel. Er ikke overvektig en gang, så slikt kan komme av andre årsaker. Anonymous poster hash: 18d35...3ca Ja du har hatt det i 3 dager. Jeg har aldri hatt det før. Spiser som jeg pleier Anonymous poster hash: accc3...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå