Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Jeg har etter lang tids bruk nå sluttet på p-ringen. Jeg vurdere nå å bruk minipiller i stedet, men jeg kan for lite om det. Hovedgrunnen til at jeg har sluttet på p-ringen er at det er så innmari dyrt, men jeg tror også at det påvirker humøret osv. Det er nå 1-1,5 uke siden jeg sluttet, og jeg føler meg mye lettere til sinns om jeg kan si det. Problemet er at jeg vet at mensen vil bli heftig. Jeg ønsker noe med færre hormoner i, da er vel minipiller bra? Eller? Erfaringer noen? Anonymous poster hash: a1053...e46
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Jeg "måtte" gå over på minipiller pga. høyt blodtrykk og fare for blodpropp. Det må være noe av det værste d****** jeg noen gang har vært i nærheten av. Blødningen kom som den selv ville og hadde ingen muligheter til å holde kontroll på når den kom og ikke. Den kunne gå over i løpet av ei uke til to uker, for å så komme tilbake igjen 1-4 dager etterpå for å så blø i ei ny uke. Sånn holdt på i 3 måneder før jeg nekta og fikk tilbake de Yasmin p pillene mine som jeg har brukt i vel 10 år. Hadde ellers ingen bivirkninger, men det har jeg ikke hatt av de vanlige heller. Så for meg funka det ikke, men så er vi jo ulik alle sammen. Det er jo uansett verd å teste ut når du først har bivirkninger og kan unngå det? Anonymous poster hash: a71d0...335
TPK Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Gikk på Cerazette etter fødsel pga amming. Har gjort det to ganger. Aldri mer! Jeg ble et hormontroll uten like. Kort lunte og sint for alt. Mistet mensen da etter noen mnd, så det var jo et stort pluss. Men ikke verdt det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå