Marianness Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Vi er inne i 13 pp nå. Ennda ikke lyktes med å få den positive graviditetstesten. Det er veldig trist og bli skuffet mnd etter mnd. Har regelmessig eggløsning hver mnd. Har også brukt en formue på å kjøpe eggløsningstester for å være helt sikker på eggløsnngen. Men ingen positive graviditetstester. Noen som har samme problemet? Noen som har noen tips for å øke sjansen på den positive testen?? Hilsen ei trenger gode råd:)
LillePunk Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Brukte et drøyt år vi og. Fikk pergotime av gynekolog. Ble gravid på andre runde med dette Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Slappe av! Kanskje det mest irriterende og dummeste du hører som prøver, men det var det som funket her..! Den måneden jeg kastet eltestene, ikke ville prøve mer, og hadde plan om å ringe for utredning, og vi bare gjorde det for gøy (sånn man gjorde før man var prøver) da funket det! Anonymous poster hash: d0f0b...9ee
Gjest Muji81 Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Etter et år uten resultat ville jeg snakket med lege for å se om alt er slik det skal. Dere får det nok til, til slutt
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Etter et års prøving uten resultat, kan du få utredning hos gyn. Jeg ble gravid etter et års prøving, men mistet i MA. Gikk deretter to år uten at noe skjedde, og fikk pergotime. Ble gravid imellom to pergorunder (skulle tas annenhver måned og ble gravid i pausemåneden). Mistet dessverre i MA igjen.Fikk ny pergotime etter et år uten resultat, men da det ikke gikk, ga jeg opp. Jeg kastet alt av tester og ønsket bare hele familielivet til helvete. Bestemte meg for å gå andre veier i livet, og meldte meg på dykkerkurs (man kan ikke dykke som gravid). Halvveis i dykkerkurset dukket ømme bryster opp. Jeg tenkte det var fordi jeg hadde vært i kaldt vann dagen før... Men så var jeg også underlig trøtt og sliten. Så jeg kjøpte en test, og den var positiv. Har ei datter på 2,5 nå. Vi startet prøvingen igjen da hun var 6 måneder, men ingenting skjedde på et år, og jeg fikk pergotime igjen. Ble gravid på første runde, og har enda ei datter på 6 måneder i dag. Anonymous poster hash: d69a3...ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå