Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Søvnmangel. Smerter i hodet. Paracet hjelper ikke, hva kan jeg ta jevnlig som hjelper? Skikkelig skallebank.... Anonymous poster hash: 2c052...636
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Hvis problemet er søvnmangel vil jeg tro søvn er det som hjelper best. Anonymous poster hash: 69951...d69
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Paracet og ibux samtidig Anonymous poster hash: 3753a...7e7
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Prøvd paracet som stikkpiller? Jeg fikk meg en aha opplevelse en gang jeg var tom for paracet og måtte låne stikkpiller av mini. Etter det har jeg alltid en pakke paracet stikkpiller for voksne i skapet. Men det er kun på hodepine jeg merker forskjell. Mot andre smerter virker tablettene like godt. Anonymous poster hash: 51d37...708
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Hvis problemet er søvnmangel vil jeg tro søvn er det som hjelper best. Anonymous poster hash: 69951...d69 Så lett, da! Not Anonymous poster hash: 2c052...636
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #6 Skrevet 25. november 2015 Paracet og ibux samtidigAnonymous poster hash: 3753a...7e7 Jeg kan ikke ta ibux dessverre pga en annen medisin jeg går på Anonymous poster hash: 2c052...636
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #7 Skrevet 25. november 2015 Prøvd paracet som stikkpiller? Jeg fikk meg en aha opplevelse en gang jeg var tom for paracet og måtte låne stikkpiller av mini. Etter det har jeg alltid en pakke paracet stikkpiller for voksne i skapet. Men det er kun på hodepine jeg merker forskjell. Mot andre smerter virker tablettene like godt. Anonymous poster hash: 51d37...708 Ikkeprøvd det, nei. Men kan jo kjøpe det og teste. Er det ekkelt å ta? Anonymous poster hash: 2c052...636
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #8 Skrevet 25. november 2015 Sove! Alternativt - bøtt nedpå noen glass vann og ta deg en tur ut i frisk luft. Anonymous poster hash: 0135c...7c3
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #9 Skrevet 25. november 2015 Prøvd paracet som stikkpiller? Jeg fikk meg en aha opplevelse en gang jeg var tom for paracet og måtte låne stikkpiller av mini. Etter det har jeg alltid en pakke paracet stikkpiller for voksne i skapet. Men det er kun på hodepine jeg merker forskjell. Mot andre smerter virker tablettene like godt. Anonymous poster hash: 51d37...708 Ikkeprøvd det, nei. Men kan jo kjøpe det og teste. Er det ekkelt å ta? Anonymous poster hash: 2c052...636 De skal jo i rumpa, men ikke ekkelt eller vondt, bare uvandt. Anonymous poster hash: 51d37...708
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #10 Skrevet 25. november 2015 Sove! Alternativt - bøtt nedpå noen glass vann og ta deg en tur ut i frisk luft. Anonymous poster hash: 0135c...7c3 Kan ikke sove. Ei heller gå ut, ligger bare på sofaen som et slakt mellom flaskevasking, bleieskift og mating. Anonymous poster hash: 2c052...636
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #11 Skrevet 25. november 2015 Prøvd paracet som stikkpiller? Jeg fikk meg en aha opplevelse en gang jeg var tom for paracet og måtte låne stikkpiller av mini. Etter det har jeg alltid en pakke paracet stikkpiller for voksne i skapet. Men det er kun på hodepine jeg merker forskjell. Mot andre smerter virker tablettene like godt. Anonymous poster hash: 51d37...708 Ikkeprøvd det, nei. Men kan jo kjøpe det og teste. Er det ekkelt å ta?Anonymous poster hash: 2c052...636 De skal jo i rumpa, men ikke ekkelt eller vondt, bare uvandt. Anonymous poster hash: 51d37...708 Ok Anonymous poster hash: 2c052...636
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #12 Skrevet 25. november 2015 Hvis problemet er søvnmangel vil jeg tro søvn er det som hjelper best. Anonymous poster hash: 69951...d69 Så lett, da! Not Anonymous poster hash: 2c052...636 Ikke nødvendigvis enkelt, men likevell det viktigste. Å bruke parasett, ibux ol over tid er ikke bra. Anonymous poster hash: 69951...d69
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #13 Skrevet 25. november 2015 Sove! Alternativt - bøtt nedpå noen glass vann og ta deg en tur ut i frisk luft. Anonymous poster hash: 0135c...7c3 Kan ikke sove. Ei heller gå ut, ligger bare på sofaen som et slakt mellom flaskevasking, bleieskift og mating. Anonymous poster hash: 2c052...636 Hvorfor kan du ikke sove? Anonymous poster hash: 69951...d69
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #14 Skrevet 25. november 2015 Onanere funker bra mot det.. Anonymous poster hash: 8fbec...e68
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #15 Skrevet 25. november 2015 Jeg har god effekt av Naproksen ved hodeverk (noen merker også bedring under migrene). Anonymous poster hash: c207b...8f4
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #16 Skrevet 25. november 2015 Hvis problemet er søvnmangel vil jeg tro søvn er det som hjelper best. Anonymous poster hash: 69951...d69 Så lett, da! NotAnonymous poster hash: 2c052...636 Ikke nødvendigvis enkelt, men likevell det viktigste. Å bruke parasett, ibux ol over tid er ikke bra. Anonymous poster hash: 69951...d69 Jeg får sove annenhver natt, men kroppen tar seg liksom ikke inn. Mye grining (baby) om natta. Anonymous poster hash: 2c052...636
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #17 Skrevet 25. november 2015 Sove! Alternativt - bøtt nedpå noen glass vann og ta deg en tur ut i frisk luft. Anonymous poster hash: 0135c...7c3 Kan ikke sove. Ei heller gå ut, ligger bare på sofaen som et slakt mellom flaskevasking, bleieskift og mating.Anonymous poster hash: 2c052...636 Hvorfor kan du ikke sove? Anonymous poster hash: 69951...d69 Fordi jeg må ta meg av en baby. Sover når babyen sover, men det er sjelden. Så kommer gubben hjem og jeg må mase på ham om klesvssk etc, ellers må jeg ta det. Og så kommer det eldre barnet hjem og jeg må late som at jeg elsker å leke med ham nør jeg er dautrøtt Anonymous poster hash: 2c052...636
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #18 Skrevet 25. november 2015 Onanere funker bra mot det..Anonymous poster hash: 8fbec...e68 D: Neitakk Anonymous poster hash: 2c052...636
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #19 Skrevet 25. november 2015 Jeg har god effekt av Naproksen ved hodeverk (noen merker også bedring under migrene).Anonymous poster hash: c207b...8f4 Vet ikke om jeg kan ta det, hvis dt ikke er "nsaids" eller hva det heter, kan jeg sikkert det Anonymous poster hash: 2c052...636
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #20 Skrevet 25. november 2015 Sove! Alternativt - bøtt nedpå noen glass vann og ta deg en tur ut i frisk luft. Anonymous poster hash: 0135c...7c3 Kan ikke sove. Ei heller gå ut, ligger bare på sofaen som et slakt mellom flaskevasking, bleieskift og mating.Anonymous poster hash: 2c052...636 Hvorfor kan du ikke sove? Anonymous poster hash: 69951...d69 Fordi jeg må ta meg av en baby. Sover når babyen sover, men det er sjelden. Så kommer gubben hjem og jeg må mase på ham om klesvssk etc, ellers må jeg ta det. Og så kommer det eldre barnet hjem og jeg må late som at jeg elsker å leke med ham nør jeg er dautrøtt Anonymous poster hash: 2c052...636 Men kan du ikke gå tur med babyen et par ganger om dagen og vaske klær ol når du likevell er hjemme på dagtid? Jeg forstår at det er mest fristende å ligge på sofaen når du er trøtt, men det er viktig å bryte den onde sirklen. Anonymous poster hash: 69951...d69
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #21 Skrevet 25. november 2015 Sove! Alternativt - bøtt nedpå noen glass vann og ta deg en tur ut i frisk luft. Anonymous poster hash: 0135c...7c3 Kan ikke sove. Ei heller gå ut, ligger bare på sofaen som et slakt mellom flaskevasking, bleieskift og mating.Anonymous poster hash: 2c052...636 Hvorfor kan du ikke sove? Anonymous poster hash: 69951...d69 Fordi jeg må ta meg av en baby. Sover når babyen sover, men det er sjelden. Så kommer gubben hjem og jeg må mase på ham om klesvssk etc, ellers må jeg ta det. Og så kommer det eldre barnet hjem og jeg må late som at jeg elsker å leke med ham nør jeg er dautrøtt Anonymous poster hash: 2c052...636 Men kan du ikke gå tur med babyen et par ganger om dagen og vaske klær ol når du likevell er hjemme på dagtid?Jeg forstår at det er mest fristende å ligge på sofaen når du er trøtt, men det er viktig å bryte den onde sirklen. Anonymous poster hash: 69951...d69 Nei? Jeg sover jo ikke om natta. Mener du at jeg verken skal sove på natt eller dag!? Anonymous poster hash: 2c052...636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå