Gå til innhold

Vondt i huet, hva hjelper?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Søvnmangel. Smerter i hodet. Paracet hjelper ikke, hva kan jeg ta jevnlig som hjelper? Skikkelig skallebank....

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis problemet er søvnmangel vil jeg tro søvn er det som hjelper best.



Anonymous poster hash: 69951...d69
Skrevet

Paracet og ibux samtidig

 

Anonymous poster hash: 3753a...7e7

Skrevet

Prøvd paracet som stikkpiller? Jeg fikk meg en aha opplevelse en gang jeg var tom for paracet og måtte låne stikkpiller av mini. Etter det har jeg alltid en pakke paracet stikkpiller for voksne i skapet. Men det er kun på hodepine jeg merker forskjell. Mot andre smerter virker tablettene like godt.



Anonymous poster hash: 51d37...708
Skrevet

Hvis problemet er søvnmangel vil jeg tro søvn er det som hjelper best. Anonymous poster hash: 69951...d69

Så lett, da! Not

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

Skrevet

Paracet og ibux samtidigAnonymous poster hash: 3753a...7e7

Jeg kan ikke ta ibux dessverre pga en annen medisin jeg går på

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

Skrevet

Prøvd paracet som stikkpiller? Jeg fikk meg en aha opplevelse en gang jeg var tom for paracet og måtte låne stikkpiller av mini. Etter det har jeg alltid en pakke paracet stikkpiller for voksne i skapet. Men det er kun på hodepine jeg merker forskjell. Mot andre smerter virker tablettene like godt. Anonymous poster hash: 51d37...708

Ikkeprøvd det, nei. Men kan jo kjøpe det og teste. Er det ekkelt å ta?

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

Skrevet

Sove!

 

Alternativt - bøtt nedpå noen glass vann og ta deg en tur ut i frisk luft.



Anonymous poster hash: 0135c...7c3
Skrevet

 

Prøvd paracet som stikkpiller? Jeg fikk meg en aha opplevelse en gang jeg var tom for paracet og måtte låne stikkpiller av mini. Etter det har jeg alltid en pakke paracet stikkpiller for voksne i skapet. Men det er kun på hodepine jeg merker forskjell. Mot andre smerter virker tablettene like godt. Anonymous poster hash: 51d37...708

Ikkeprøvd det, nei. Men kan jo kjøpe det og teste. Er det ekkelt å ta?

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

 

De skal jo i rumpa, men ikke ekkelt eller vondt, bare uvandt. 

 

Anonymous poster hash: 51d37...708

Skrevet

Sove! Alternativt - bøtt nedpå noen glass vann og ta deg en tur ut i frisk luft. Anonymous poster hash: 0135c...7c3

Kan ikke sove. Ei heller gå ut, ligger bare på sofaen som et slakt mellom flaskevasking, bleieskift og mating.

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

Skrevet

 

 

Prøvd paracet som stikkpiller? Jeg fikk meg en aha opplevelse en gang jeg var tom for paracet og måtte låne stikkpiller av mini. Etter det har jeg alltid en pakke paracet stikkpiller for voksne i skapet. Men det er kun på hodepine jeg merker forskjell. Mot andre smerter virker tablettene like godt. Anonymous poster hash: 51d37...708

Ikkeprøvd det, nei. Men kan jo kjøpe det og teste. Er det ekkelt å ta?Anonymous poster hash: 2c052...636

De skal jo i rumpa, men ikke ekkelt eller vondt, bare uvandt.  Anonymous poster hash: 51d37...708
Ok :)

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

Skrevet

 

Hvis problemet er søvnmangel vil jeg tro søvn er det som hjelper best. Anonymous poster hash: 69951...d69

Så lett, da! Not

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

 

Ikke nødvendigvis enkelt, men likevell det viktigste. Å bruke parasett, ibux ol over tid er ikke bra.

 

Anonymous poster hash: 69951...d69

Skrevet

 

Sove! Alternativt - bøtt nedpå noen glass vann og ta deg en tur ut i frisk luft. Anonymous poster hash: 0135c...7c3

Kan ikke sove. Ei heller gå ut, ligger bare på sofaen som et slakt mellom flaskevasking, bleieskift og mating.

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

 

Hvorfor kan du ikke sove?

 

 

Anonymous poster hash: 69951...d69

Skrevet

Onanere funker bra mot det..

 

Anonymous poster hash: 8fbec...e68

Skrevet

Jeg har god effekt av Naproksen ved hodeverk (noen merker også bedring under migrene).

 

Anonymous poster hash: c207b...8f4

Skrevet

 

 

Hvis problemet er søvnmangel vil jeg tro søvn er det som hjelper best. Anonymous poster hash: 69951...d69

Så lett, da! NotAnonymous poster hash: 2c052...636

Ikke nødvendigvis enkelt, men likevell det viktigste. Å bruke parasett, ibux ol over tid er ikke bra. Anonymous poster hash: 69951...d69
Jeg får sove annenhver natt, men kroppen tar seg liksom ikke inn. Mye grining (baby) om natta.

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

Skrevet

 

 

Sove! Alternativt - bøtt nedpå noen glass vann og ta deg en tur ut i frisk luft. Anonymous poster hash: 0135c...7c3

Kan ikke sove. Ei heller gå ut, ligger bare på sofaen som et slakt mellom flaskevasking, bleieskift og mating.Anonymous poster hash: 2c052...636

Hvorfor kan du ikke sove?  Anonymous poster hash: 69951...d69
Fordi jeg må ta meg av en baby. Sover når babyen sover, men det er sjelden. Så kommer gubben hjem og jeg må mase på ham om klesvssk etc, ellers må jeg ta det. Og så kommer det eldre barnet hjem og jeg må late som at jeg elsker å leke med ham nør jeg er dautrøtt ;)

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

Skrevet

Onanere funker bra mot det..Anonymous poster hash: 8fbec...e68

D:

Neitakk

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

Skrevet

Jeg har god effekt av Naproksen ved hodeverk (noen merker også bedring under migrene).Anonymous poster hash: c207b...8f4

Vet ikke om jeg kan ta det, hvis dt ikke er "nsaids" eller hva det heter, kan jeg sikkert det :)

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

Skrevet

 

 

 

Sove! Alternativt - bøtt nedpå noen glass vann og ta deg en tur ut i frisk luft. Anonymous poster hash: 0135c...7c3

Kan ikke sove. Ei heller gå ut, ligger bare på sofaen som et slakt mellom flaskevasking, bleieskift og mating.Anonymous poster hash: 2c052...636
Hvorfor kan du ikke sove?  Anonymous poster hash: 69951...d69
Fordi jeg må ta meg av en baby. Sover når babyen sover, men det er sjelden. Så kommer gubben hjem og jeg må mase på ham om klesvssk etc, ellers må jeg ta det. Og så kommer det eldre barnet hjem og jeg må late som at jeg elsker å leke med ham nør jeg er dautrøtt ;)

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

 

Men kan du ikke gå tur med babyen et par ganger om dagen og vaske klær ol når du likevell er hjemme på dagtid?

Jeg forstår at det er mest fristende å ligge på sofaen når du er trøtt, men det er viktig å bryte den onde sirklen.

 

Anonymous poster hash: 69951...d69

Skrevet

 

 

 

 

 

Sove! Alternativt - bøtt nedpå noen glass vann og ta deg en tur ut i frisk luft. Anonymous poster hash: 0135c...7c3

Kan ikke sove. Ei heller gå ut, ligger bare på sofaen som et slakt mellom flaskevasking, bleieskift og mating.Anonymous poster hash: 2c052...636
Hvorfor kan du ikke sove? Anonymous poster hash: 69951...d69
Fordi jeg må ta meg av en baby. Sover når babyen sover, men det er sjelden. Så kommer gubben hjem og jeg må mase på ham om klesvssk etc, ellers må jeg ta det. Og så kommer det eldre barnet hjem og jeg må late som at jeg elsker å leke med ham nør jeg er dautrøtt ;)

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

Men kan du ikke gå tur med babyen et par ganger om dagen og vaske klær ol når du likevell er hjemme på dagtid?

Jeg forstår at det er mest fristende å ligge på sofaen når du er trøtt, men det er viktig å bryte den onde sirklen.

 

Anonymous poster hash: 69951...d69

Nei? Jeg sover jo ikke om natta. Mener du at jeg verken skal sove på natt eller dag!?

 

Anonymous poster hash: 2c052...636

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...