Gå til innhold

Klassefest, det kommer 50 stk, hvor mye brus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken av billigbrusene er gode?

Anonymous poster hash: 4c777...69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Coop sine er helt greie :) går vel 3-4 stk på en flaske ? Spørs hvor gamle barna er? Barnet mitt går i 2 klasse og der er det så mange som ikke liker brus , ville hatt ett par saft også hvis barna er små .

Anonymous poster hash: 33e9e...832

Skrevet

Takk for svar :) Er alle coop sine gode?

De er 12-13 år så må nok ha litt, men skal ha saft også :)

hi

Skrevet

Hadde klassefest for 55 stk 3 klassisinger. Vi lagde dunker med ulik saft....

Skrevet

Med 50 12-13 åringer er det gjerne en del drikke som går. 1.5 holder til 4-5 serveringer med mindre det er små glass/kopper som vil gi 6-10 serveringer. En runde med 200 ml brus for hver av disse vil tilsvare 7 flasker (6.5) så ville sett på rundt 18-20 flasker brus, heller litt igjen enn ingenting. 

Anonymous poster hash: 45e50...bea
Skrevet

Med 50 12-13 åringer er det gjerne en del drikke som går. 1.5 holder til 4-5 serveringer med mindre det er små glass/kopper som vil gi 6-10 serveringer. En runde med 200 ml brus for hver av disse vil tilsvare 7 flasker (6.5) så ville sett på rundt 18-20 flasker brus, heller litt igjen enn ingenting.

Takk for svar.

Noen spesifikke billigbruser som er gode?

hi

Skrevet

Ungene her (gutter på 12 og 15) er veldig glad i champanjebrusen til Rema.

Anonymous poster hash: 965e9...995
Skrevet

Jeg ville gått for en halvlitersflaske til hver. Sett navn på hver flaske så holde de styr på hvilke flakse som er hvem sin.

Deretter får de saft.....

Anonymous poster hash: 6b8bb...53a
Skrevet

Jeg ville gått for en halvlitersflaske til hver. Sett navn på hver flaske så holde de styr på hvilke flakse som er hvem sin.

Deretter får de saft.....

Anonymous poster hash: 6b8bb...53a

Det er en dyrere løsning pluss så er det slik at man kan ende opp med å gi drikke som andre barn ikke liker. Jeg hadde ikke gjort den for det er ikke bare bare å vite hva barn liker. Kjøper man noen store flasker med forskjellige typer drikke så kan man heller sette navn på koppene/glassene slik at de alle har sin egen. 

Skrevet

Jeg liker en del av billigbrusene til Rema, husker ikke hva de heter. Spesielt den gule med pasjonsfrukt. Du bør regne minst en halv liter til hver, og så kjøper du noen flasker ekstra. Det er værre å gå tom enn at dere har noen flasker til en annen gang. (Husker med gru at vi gikk tom for brus på min klassefest da jeg ble 13. Pinlig!) Popcorn er også mye billigere enn chips hvis du lager selv.

Skrevet

Takk for masse fine svar! :-) De får glass med navn på, og jeg lager saft utenom :)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...