Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Noen som vet om en skikkelig god bok jeg kan lese i jula? Liker mye forskjellig, så bare sleng ut noen anbefalinger hvis dere ikke har sovna enda! Anonymous poster hash: ffa41...31e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Hvis dere har noen tips til 11-åringen også hadde jeg blitt glad for de! Han liker spenning, zombier og sånt! Anonymous poster hash: ffa41...31e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 Hvis dere har noen tips til 11-åringen også hadde jeg blitt glad for de! Han liker spenning, zombier og sånt! Anonymous poster hash: ffa41...31e The maze runner? Percy Jackson-bøkene, Animorphs, His dark materials til din sønn? Til deg.. Saman er ein mindre åleine, the kite runner, Da-Vinci koden, et helt halvt år, ved elven Piedras satt jeg og gråt, the devil wears prada, the help, shopaholic-bøkene, sagaen om isfolket, alt av Jo Nesbø, Tore Renberg, Per Petterson.. Anonymous poster hash: 071bc...1e4
Odine! Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Hvis dere har noen tips til 11-åringen også hadde jeg blitt glad for de! Han liker spenning, zombier og sånt! Anonymous poster hash: ffa41...31e Den nye serien for barn av Åsa Larson. Den første heter Nidstangen
Iiiiik Skrevet 24. november 2015 #6 Skrevet 24. november 2015 Nå leser de nummer tre i serien på fire av Elena Ferrante. Italiensk. Bra bøker! Ellers er nok de bøkene jeg har likt best i år "Noen kjenner mitt navn" og "Stoner". Likte også "Gone Girl", "I am Pilgrim", "The Almond Tree" og "Mormor hilser og sier unnskyld" godt.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #7 Skrevet 24. november 2015 Triologien til Sarah Lark: De lange hvite skyers land Maorienes sang Kivien kaller Hver bok er på rundt 700 sider.... og du ønsker at alle skulle være enda lengre Jeg har igjen den siste, og tenkte kose meg i julen med den Lucinda Riley har mange fine bøker, har likt alle jeg har lest av henne til nå. Det har Marina Fiorante også, bl.a. Glassblåseren fra Murano, Botticellis hemmelighet m.fl. Anonymous poster hash: 145d6...159
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #8 Skrevet 24. november 2015 Takk for mange tips! Skal se på de i morgen!:-) Anonymous poster hash: ffa41...31e
Monica Skrevet 25. november 2015 #9 Skrevet 25. november 2015 Mino triologien av Gert Nygårdshaug. Bare en helt fantastisk bok.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #10 Skrevet 25. november 2015 Jørgen Jæger : Monster Den var utrolig spennende , anbefaler den på det sterkeste Anonymous poster hash: ce04f...02c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå