Gå til innhold

Hva ville du gjort? :) "venninne"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet om henne før. Hun får meg til å kjøre henne hit og dit :/ og kun det.. Fikk meg til å tro en dag vi skulle på et kjøpesenter en dag sammen, fem minutter etter ankomst da hun: "Javel hadet da, skal dra og handle med xxx (typen/samboer). Jeg ble der alene. I helga spurte hun om de kunne få være med til byen da samboeren skulle til frisør. Trodde vi kunne gå litt sammen i mellomtiden, men hun skulle tydeligvis følge han.. Igjen- ble alene. Sa hun skulle komme på kake når min samboer hadde bursdag over Facebook veggen, kom aldri. Prater masse til de i bilen og de holder nesten bare kjeft, lurer på hva jeg har gjort galt. Regner med det ser bra ut hvis hun lAter som hun er sosial over sosiale medier.. Skulle tro det var typen som er kontrollerende, men jeg vet han har vært utro og hun vet det - så da må det isåfall være hun som forfølger han. Hun flyttet nærmere meg i høst, men ser henne sjeldnere enn før.

Anonymous poster hash: a9dce...569

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ønsker du med denne tråden, som du ikke fikk i forrige? Du fikk masse råd der. Har noe endret seg?

Skrevet

Skaffe seg nye venner?

Anonymous poster hash: d7d48...7d2

Skrevet

Ikke alle setter pris på skravlete taxisjåfører :P

Neida, skal ikke tulle! Har ikke lest den andre tråden din, tror jeg, men ut ifra dette innlegget så virker det som om det eneste hun trenger deg til er å kjøre henne rundt. Hun bruker deg som (gratis?) taxi!

Ikke gidd, hi! Ikke foreslå å gjøre noe, ikke hent henne! Hvis hun skulle foreslå å møtes, si det er greit men at hun da får komme seg dit selv. Og hvis hun ikke får til det, dra hjem til henne og bare vær der. Der kan hun jo ikke stikke fra deg ;)

ELLER; be om bensinpenger neste gang du må kjøre henne..

Anonymous poster hash: 36dfc...f4b

Skrevet

Jo mer jeg tenker over henne, jo mer drittkjerring er hun.. Kjent henne 26 år, og synes jeg fortjener mer enn som så. Hun er gudmor til mine barn og ser de ALDRI! Bor 6 min unna i bil. Såå lurer jeg bare på om jeg skal la dette gli ut i intet, så får jeg se hvor mye hun virkelig bryr seg? Tar vel kontakt når hun trenger tjenester, men det ignorerer jeg. Nye venner ja, god ide. Som voksen er det jo bare ringe på døra hos naboen og spørre om vinkveld..

Anonymous poster hash: 0d03a...810

Skrevet

Har du tatt det opp med henne og snakket skikkelig med henne?

Anonymous poster hash: de60f...a55

Gjest Antarctica
Skrevet

Herregud. Slutt å treffe henne, hun er jo idiot.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nye venner ja, god ide. Som voksen er det jo bare ringe på døra hos naboen og spørre om vinkveld..

Mener du at vennskap med henne er "bedre enn ingenting"? For jeg syns det høres ut som verre enn ingenting. Med sånne venner behøver du ikke uvenner!

Skrevet

Hva sa du i dag, da? Du tilbød deg vel ikke å vente til hun skulle hjem igjen??

Finn nye venner, hun der er ingen venn av deg lenger!

Anonymous poster hash: 0a14c...817
Skrevet

Hun bruker deg bare som taxi. Gratis også, kanskje?

Hun er ingen venn!!

Anonymous poster hash: b8438...534
Skrevet

Nye venner ja, god ide. Som voksen er det jo bare ringe på døra hos naboen og spørre om vinkveld..

Mener du at vennskap med henne er "bedre enn ingenting"? For jeg syns det høres ut som verre enn ingenting. Med sånne venner behøver du ikke uvenner!

Neida, uttrykket "skaff deg nye venner " høres så lett ut. Og det er det ikke som voksen synes jeg. Men jeg har heller ingen venner enn dårlige " venner".

Skrevet

Er du kanskje venneløs siden du må absolutt ha henne som vennene? Hun behandler deg som en slave jo

Anonymous poster hash: fe976...8eb

Skrevet

Jo mer jeg tenker over henne, jo mer drittkjerring er hun.. Kjent henne 26 år, og synes jeg fortjener mer enn som så. Hun er gudmor til mine barn og ser de ALDRI! Bor 6 min unna i bil. Såå lurer jeg bare på om jeg skal la dette gli ut i intet, så får jeg se hvor mye hun virkelig bryr seg? Tar vel kontakt når hun trenger tjenester, men det ignorerer jeg. Nye venner ja, god ide. Som voksen er det jo bare ringe på døra hos naboen og spørre om vinkveld..

Hvilke positive opplevelser gir hun deg som venn? Folk i kassa på butikken gir deg jo hyggeligere opplevelser virker det som? Har du flere venner som henne? Dersom du holder fast på dem fordi du ikke vil være alene, vel da holder du deg selv i ballegrep i denne situasjonen med "venner " som tapper deg for energi. Du slipper jo finne deg nytt nettverk, men det er også det eneste positive.

Anonymous poster hash: 36531...197

Skrevet

Jeg hadde faset henne ut, sagt nei til alle forslag som inneværer at du må kjøre henne. 

Og vært hyggelig og tatt imot besøk, truffet henne på kafe etc. 

Om hun foreslår noe som setter deg i tvil om motivet (gratis skyss) så spør henne rett ut hva hun skal. om dere skal være sammen der ... vær tydelig. si at du har følt deg utnyttet.....

Skrevet

Si ifra til henne på en skikkelig måte, at du føler at hun kun bruker deg som gratis sjafør og at du synes det blir å utnytte vennskapet på en negativ måte. At du vil gjerne tilbringe tid med henne men ikke kun på hennes premisser ei heller som gratis sjafør. Si ifra at trenger hun sjafør så skal hun betale for dette og dette må tydelig avtales ellers er du ikke interisert i dette tullet.  

Anonymous poster hash: 4f763...846

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...