Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Noen som vet hvordan det er å kjøre i Oslo området nå? Skal opp tidlig og avgårde for har eksamen i morgen , så Må ut å kjøre ... Anonymous poster hash: ddf31...9e8
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Sjekk heller vegmeldingene enn DiB... *klaskepanne* Anonymous poster hash: 4e752...8a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå