Gå til innhold

Sviktet av venninne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forlate henne noe i all fortrolighet om kjæresten min med det samme vi var blitt sammen. Nå viser det seg at hun har fortalt det til flere, og det har kommet tilbake til kjæresten min. Han ble heldigvis ikke sint, men jeg er både flau og veldig skuffa på venna mi. Hun nekter for det, men hun er den eneste som kan vite det... Unngå henne fremover?

Anonymous poster hash: 71325...41c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Ville nok det..

Anonymous poster hash: c943d...58f

Skrevet

Eller konfrontere henne, og snakke sammen?

Skrevet

Hvorfor lurer du på om du skal unngå henne? Jeg tenker at du sier fra til henne: "Det hjelper ikke at du nekter. Jeg fortalte dette til kun ett menneske, og det var deg. Jeg har ikke sagt det til noen andre, så det må være deg."

Så får du vurdere hvor stort sviket er. Ønsker du ikke lenger å ha henne som venninne, så kutter du kontakten med henne.

Vil du beholde vennskapet, så gjør du det.

En sånn litt ubestemt holde-seg-unna-greie på litt ubestemt tid blir litt dumt. Tenk gjennom hva du selv mener og føler. Og så handler du deretter. Hinting og trekke seg vekk i såret taushet fungerer ikke. Folk skjønner ikke hint. Trekker du deg stille unna, vil hun sannsynligvis først bli mer intens, deretter gir hun mer og mer opp.  

Jeg tenker at tydelig kommunikasjon er det beste. Si fra, stå for det og gå videre.

Skrevet

Kanskje mannen har fortalt det til noen?

Anonymous poster hash: ef104...7fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...