Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Han/hun gjentar en ugjerning tre- fire ganger etter klar beskjed om at nå er det nok? Anonymous poster hash: 7a8c1...7d3
BøllefrøOgBolla Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Det kommer jo veldig an på hva det er barnet gjør, og hvor gammelt barnet er...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 3-4 år. F.eks hive vann på gulvet fra badekaret mens han ser på deg og vet han gjør noe galt, griser med maten rundt på bordet med vilje, hopper i sofaen... Den type ting Anonymous poster hash: 7a8c1...7d3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 Det har faktisk aldri skjedd. Har jeg sagt fra 2 ganger og ikke hører så blir barnet tatt ut av situasjonen. Men det kommer jo selvfølgelig an på alder hva som er en fornuftig konsekvens. Men i utgangspunktet hadde jeg aldri latt det gå så langt som at jeg måtte si fra 4 ganger. Anonymous poster hash: f92b4...d47
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Er det en 1-åring som trykker på dvd-spilleren eller en 13-åring som stjeler fra lommeboken din? Må vite litt mer før jeg kan svare Anonymous poster hash: 5b9a8...9f2
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #6 Skrevet 24. november 2015 3-4 år. F.eks hive vann på gulvet fra badekaret mens han ser på deg og vet han gjør noe galt, griser med maten rundt på bordet med vilje, hopper i sofaen... Den type ting Anonymous poster hash: 7a8c1...7d3 Da hadde som sagt barnet blitt fratatt mulighet til å gjøre disse tingene. Bort med maten, ut av dusjen osv.. Anonymous poster hash: f92b4...d47
BøllefrøOgBolla Skrevet 24. november 2015 #7 Skrevet 24. november 2015 Hvis barnet kaster vann på gulvet fra badekaret og ikke hører på tilsnakk er badet over! Griser det med maten så er det ferdig, må tørke opp selv å gå fra bordet. Hoppe i sofan får det gå på rommet sitt å leke der. Er det bare tull hele dagen og med alt ville jeg heller vurdert ett belønningssystem med fokus på GOD oppførsel, så ikke alt er negativt og handler om konsekvenser 👍🏻
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #8 Skrevet 24. november 2015 3-4 år. F.eks hive vann på gulvet fra badekaret mens han ser på deg og vet han gjør noe galt, griser med maten rundt på bordet med vilje, hopper i sofaen... Den type ting Anonymous poster hash: 7a8c1...7d3 En beskjed "tøm vannet i badekaret er du snill", advarsel "okey nå nå hørte du ikke etter beskjeden min, gjør du det der en gang til så må du gå utav badekaret", deretter konsekvens og om barnet nekter å gå utav løfter du ungen utav Anonymous poster hash: 7f713...7d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå