Gå til innhold

Tror det har rablet for meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå et jeg så lei denne hektisk hverdagen. Har byttet jobb tidligere for å roe ned, men så går det litt tid og jeg har fylt opp timeplanen til randen nok en gang. Jeg driver alltid med brannslukking, på jobb og det forplanter seg hjem.

Mannen tjener over en mill i året, så jeg kan egentlig være hjemme. Da kaster jeg bort utdanning og setter meg i en sårbar situasjon, men kan liksom ikke se at det blir noe verre enn dette. Aldri ja tid. Syke barn = krise. Dødfall i familien rakk heg ikke engang å sørge over, for timeplanen var full. Jeg står opp kvalm hver dag og har ingen overskudd når jeg kommer hjem.

Jeg som har vært rene rødstrømpa!!!

Drømmer om kjøkkenhage, fritid og et rent og ryddig hus!

Anonymous poster hash: cf313...07b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå ned i stillingsprosent ? Hvorfor er det brannslukking på jobb hele tiden? Dårlig ledelse? Økonomiske problemer? finn en jobb ser dette ikke forekommer isåfall. Hva er yrket ditt?

Anonymous poster hash: 00642...8df

Skrevet

Gå ned i stillingsprosent ? Hvorfor er det brannslukking på jobb hele tiden? Dårlig ledelse? Økonomiske problemer? finn en jobb ser dette ikke forekommer isåfall. Hva er yrket ditt?

Anonymous poster hash: 00642...8df

Jobben jeg har i dag søkte jeg på med ønske om deltid. Jeg har et yrke med mange frister og vikarer er uaktuelt for kortere perioder. Vet ikke hvordan det er i deres yrker, men vi opplever ofte sykemeldinger hos oss. Det bare ligger ikke i meg å reise fra jobb når frister ikke overholdes, så da ender det med at jeg alltid gjør en ekstra innsats for at vi skal komme i mål.

Anonymous poster hash: cf313...07b

Skrevet

Hva med å gå ned til 70 % stilling for eksempel?

Anonymous poster hash: 1350b...e37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...