Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Tenker på julefrokost, julelunsj, juleverksted, julegrantenning, juleavslutning, nissefest mm Jeg synes det er helt galskap hvert år! Vi skal på en julegrantenning, en julefrokost, ha et juleverksted og det er det, ihvertfall enda håper det ikke ramler på avslutninger i alle aktivitetene til barna for da blir det tre avslutninger i samme uke også.. Vi skal på festligheter i Romjula så synes det er mer enn nok styr og stress ila Desember. Anonymous poster hash: a6ebf...c88
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Tenker på julefrokost, julelunsj, juleverksted, julegrantenning, juleavslutning, nissefest mm Jeg synes det er helt galskap hvert år! Vi skal på en julegrantenning, en julefrokost, ha et juleverksted og det er det, ihvertfall enda håper det ikke ramler på avslutninger i alle aktivitetene til barna for da blir det tre avslutninger i samme uke også.. Vi skal på festligheter i Romjula så synes det er mer enn nok styr og stress ila Desember. Anonymous poster hash: a6ebf...c88 Ingen Anonymous poster hash: a4498...058
TPK Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 (endret) Luciafrokost i bhg, avslutning på treningen, og så skal min mor ta de med på juleverksted. Ellers skal vi bake pepperkaker her hjemme med en drøss med venners barn. Nissefest har de i bhg, men der får ikke foreldrene være med. Men jeg synes det er koselig da, prioterer alltid å være med på arrangementer i bhg. Endret 24. november 2015 av TPK
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 Kun julegrantenning såvidt jeg vet, og det drar vi på i sentrum på eget initiativ. Bhg skal ha nissefest og luciafeiring, men uten foreldre. Anonymous poster hash: 3ec83...79f
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 4 barn, så det blir en del gitt. Alle klassetrinn og fritidsaktiviteter har jo et eller annet... Anonymous poster hash: 97c0c...3f4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #6 Skrevet 24. november 2015 Vi som i hele familien skal på to juleforestillinger, en julekonsert, ha hele familien over på nissegrøt, et juleverksted,en bakedag, en konfektdag og en vaskedag. Sånn utenom skal jeg på et julebord, en julemiddag og en julelunsj, en teaterforestilling og et standup show. Jeg elsker desember Skulle vært litt flinkere å hatt mer slikt i januar også ☺ Anonymous poster hash: b8b90...0e7
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #7 Skrevet 24. november 2015 Vi som i hele familien skal på to juleforestillinger, en julekonsert, ha hele familien over på nissegrøt, et juleverksted,en bakedag, en konfektdag og en vaskedag. Sånn utenom skal jeg på et julebord, en julemiddag og en julelunsj, en teaterforestilling og et standup show. Jeg elsker desember Skulle vært litt flinkere å hatt mer slikt i januar også ☺ Anonymous poster hash: b8b90...0e7 Glemte julegrantenning Anonymous poster hash: b8b90...0e7
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #8 Skrevet 24. november 2015 3 barn, da er der 2 juleavslutninger pluss Lucia i forbindelse med skole/ barnehage. Ihvertfall 3 avslutninger med fritidsaktiviter. Andre arrangement tar vi på sparket, men blir sikkert julemarked og julegrantenning også Anonymous poster hash: f8869...bd4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #9 Skrevet 24. november 2015 Skal på juleavslutning på skolen til barnet mitt, en julegrantenning og en nissegrøt med venninnene mine. Er egentlig invitert på 2 nissegrøter med venninner, men det er typisk nok samme dag, så må velge en av de. Noe mer har jeg ikke planlagt Anonymous poster hash: 1c2b1...48b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #10 Skrevet 24. november 2015 I år er det heldigvis bare to juleavsluttninger vi skal på. Ifjor syns jeg det var helt ekstremt. 2 juleavsluttninger på skolen. 1juleavsluttning på fotballen for hele idrettslaget, en for fotballaget som heldigvis var etter en julecup med dugnad, grøtfest på korpset, julekonsert med korpset, juleavsluttning for enetimene på korpset, julefest på skolen, 3julegrantenninger som korpset måtte være med på med foreldre og søsken, og tror det var noe mere også. Så i år er jeg veldig glad for at det kun er avsluttninger for to skolebarn på skolen. Korpset sluttet ene barnet i og fotballen fant ut at de ikke skulle ha noe siden alle syns det ble så mye. Anonymous poster hash: bc15e...a59
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #11 Skrevet 24. november 2015 Tenker på julefrokost, julelunsj, juleverksted, julegrantenning, juleavslutning, nissefest mm Jeg synes det er helt galskap hvert år! Vi skal på en julegrantenning, en julefrokost, ha et juleverksted og det er det, ihvertfall enda håper det ikke ramler på avslutninger i alle aktivitetene til barna for da blir det tre avslutninger i samme uke også.. Vi skal på festligheter i Romjula så synes det er mer enn nok styr og stress ila Desember. Anonymous poster hash: a6ebf...c88 Julegrantenning neste helg, juleavslutning på skolen 10/12 til vesla, julemarked i warzawa i midten helga etter det. Anonymous poster hash: 99e75...1c6
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #12 Skrevet 24. november 2015 Finnes det virkelig noen som er negative til juleavsluttninger? Det er en markering i familens eller barnas sin hverdag man snakker om? Anonymous poster hash: 6ce4a...278
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #13 Skrevet 24. november 2015 Vi skal på Putti Plutti Pott, og på et julemarked eller to. That's it, tror jeg. Anonymous poster hash: 73c1d...908
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #14 Skrevet 24. november 2015 Finnes det virkelig noen som er negative til juleavsluttninger? Det er en markering i familens eller barnas sin hverdag man snakker om? Anonymous poster hash: 6ce4a...278 Selvfølgelig er det det. Men når man har tre skolebarn som alle går på to aktiviteter hver, så kan det bli litt mye. Anonymous poster hash: cabc8...a06
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #15 Skrevet 24. november 2015 Skal på to juleavslutninger (til samme jenta, en på skolen og en på fritidsaktivitet) ellers ingen planer, er høygravid og rett og slett utslitt etter å i det hele tatt ha dusjet, så tar det heller med ro et par familiebesøk blir det nok tho, men det teller neppe som arrangement? :-) Ellers må jeg bare si at jeg egentlig elsker desember og arrangementene som følger med (juleavslutning, julegrantenning, julegudstjeneste, osv er noe av det hyggeligste jeg er med på!), storkoser meg på sånt, så til neste år skal jeg heller være med på litt mer :-) Anonymous poster hash: 58f8d...a86
februarprins2013 Skrevet 24. november 2015 #16 Skrevet 24. november 2015 blir vel det meste av ting i bhg, og juletrefest bruker og være i januar, men alt det andre skjer i bhg på dagtid stort sett her. julegran tenning er vi med på noen ganger også skal jeg på lucia fering og julegateåpning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå