Gå til innhold

Noe håp for puppene?🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 2 tette svangerskap og amming sitter jeg igjen nå med to triste, slappe hudlefser med brystvorter på..😩 " Fyllet" i puppene er helt borte og nå som jeg ikke ammer lenger heller er det liksom "ingenting" inni dem lenger. Det gjør at de bare henger der helt slappe og livløse🙈 Jeg gikk ikke opp noe særlig i svangerskapene mine og jeg har en slank kroppsbygning, så med klær og bh på ser de helt fine ut, men sannheten åpenbarer seg når jeg kler av meg...Det er vel bare mannen som skal se meg noe særlig avkledd (foruten om i garderober osv) og han sier de er fine, men JEG synes de ser helt latterlige ut!😩 Er det noe som helst håp for puppene?? Kan de med tiden "gå seg inn" igjen? Eller fylles opp (naturlig?) eller er det bare kosmetisk kirurgi som kan fikse opp puppestellet igjen?

Noen med erfaringer??

Anonymous poster hash: 608f5...16d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok dessverre kun kosmetisk kirurgi som vil fikse problemet. De fyller seg ikke med tiden å de blir heller ikke penere dessverre.

Anonymous poster hash: 1b479...6d8

Skrevet

Min erfaring er at de ender ikke opp like slafsete (haha🙈) som rett etter ammeslutt, men blir aldri som før igjen.

Anonymous poster hash: 92af6...065

Skrevet

Mine var som du beskriver, hadde time til silikonoperasjon. Mannen min som er lege ba meg instendig om å vente et år. Nå er de som før, og jeg er glad jeg ikke tok den operasjonen!!

Anonymous poster hash: b6234...3a7

Skrevet

Mine var som dine, nå har jeg lagt på meg ti kg og fått veldig fine pupper, men det er også det eneste som er fint på denne kroppen nå😲 skal ned igjen, og vil fylle de, men samboer, som forøvrig ikke er barnefaren, liker de best naturlig, hengete el ikke ;)

Anonymous poster hash: 27366...270

Skrevet

Da jeg gikk ned igjen i vekt etter graviditet/amming FORSVANT puppene mine. Har alltid hatt store og fyldige pupper men plutselig var alt "innholdet" borte og de hang der som to skinnfeller.

Så ble jeg gravid igjen og iløpet av svangerskapets første uker var de plutselig store og fyldige igjen.

Snart termin nå og vil ikk tenke på hvordan de blir etter nok en runde med amming/graviditet.

Vi må vel bare finne ut av om de er så viktige at vi vil under kniven. Jeg kommer nok aldri til å operere. :)

Anonymous poster hash: 69571...718

Skrevet

Mine tomme erteposer fylte seg opp igjen i løpet av et halvår etter ammeslutt. De er fine, men bare like faste som før når jeg nærmer meg mensen. De har altså blitt litt mykere halve måneden, men ingen krise. Så det kan gå seg til! :)

Anonymous poster hash: c7a56...fa6

Skrevet

Mine var slik som dine etter to tette svangerskap/ammeperioder og jeg vurderte sterkt å bruke penger på silikon. Men et år eller så etter ammeslutt begynte det å skje en positiv utvikling, de ble større og fastere igjen og jeg trodde ikke mine egne øyne. Men ser ut som om det er flere som har samme erfaring her. Så kanskje er det lurt å avvente litt dersom man tenker å bruke over 30 000 på operasjon. Jeg la på meg et par kilo i samme periode, men om det var det som skulle til, så var det virkelig verd det.

Anonymous poster hash: dee70...243

Skrevet

Tusen takk for svar fine dere❤️ Ettersom jeg ble gravid ganske raskt etter forrige barn rakk nok puppene ikke å gå seg til igjen, så nå får jeg heller vente litt og håpe på det beste!😬👍

Anonymous poster hash: 608f5...16d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...