Gå til innhold

finnes det noe sånn type oppbevaringssystem til skittentøy ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei de store dunkene jeg har til klær..

Kunne tenke meg et stativ , med mange kurver , så det går noen kurver i høyden også. Så det er åpning foran på alle kurvene , (ikke oppå) så man lett får lagt klær i hver enkelt kurv.

Og at det går at å ta ut hver enkelt kurv når man skal vaske klær.

Finnes de5 noe sånn ?

Anonymous poster hash: 80b7a...6e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker elfa trådkurver. Det er et veldig fleksibelt system hvor både selve stativet og trådkurvene finnes i ulike høyder og bredde.

Anonymous poster hash: 4fce0...41c
Skrevet

Jeg også bruker de fra Ikea. Har en stor en til 60-hvitvask samt en stor til 40-fargetvask. Resten har jeg de som er litt mindre til. Stabler de opp i høyden og de tar liten plass. Geniale!

Skrevet

Tenkte mer på et fint stativ med kasser inni. Også at man kan plassere de i høyden , men allikevel åpne kassene fra siden av.

Hi

Da kan du jo sjekke ut Trofast hos IKEA.

Den kan jo varieres med str på kassene, samt varierer på fargene ettersom grader ting skal vaskes på.

Anonymous poster hash: 2572a...1b2

Skrevet

Tenkte mer på et fint stativ med kasser inni. Også at man kan plassere de i høyden , men allikevel åpne kassene fra siden av.HiAnonymous poster hash: 80b7a...6e9

Da kan du jo sjekke ut Trofast hos IKEA.Den kan jo varieres med str på kassene, samt varierer på fargene ettersom grader ting skal vaskes på. Anonymous poster hash: 2572a...1b2
Har den i lekekasse til guttungen. De kassene blir nok for små om jeg skal få plass til en del klær.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...