GÃ¥ til innhold

Da er siste julegaven i boks 😄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såååå fornøyd med meg selv nå. Har hvert år hatt planer om å spre utgiftene og være ferdig handlet før desember, men har aldri fått det til. Dette er så utrolig deilig, gleder meg til å slippe å blakke meg helt i desember og heller bruke pengene mine til førjulskos med ungene og å ha penger igjen når januarlønningen kommer 😆😆😆.

Anonymous poster hash: 57a30...d0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FØR alle black friday-tilbudene?!? Har bevisst ventet med gavene jeg, for å kunne netthandle med store avslag på det meste ;)

Anonymous poster hash: e672c...f05

Skrevet

FØR alle black friday-tilbudene?!? Har bevisst ventet med gavene jeg, for å kunne netthandle med store avslag på det meste ;)

Anonymous poster hash: e672c...f05

helt sikkert lurt 😊. Men så langt tenkte ikke jeg. Er uansett glad jeg er ferdig 🎉🎉🎉

Anonymous poster hash: 57a30...d0b

Skrevet

Black friday er bare lureri. Jeg kjøper ikke ting på salg i julegave fordi det koster 300 kr i stedet for 600 kr. Jeg har køpt julegaver til en snittpris på 50 kr i år. Skulle jeg benyttet meg av tilbudene på black friday hadde det likevel blitt dyrt.

Anonymous poster hash: a7828...7ee

Skrevet

Jeg er også ferdig med alle julegavene :) Handlet siste rest igår. Deilig med tanke på at både november og desemberlønnen ikke har kommet enda :D

Anonymous poster hash: 08343...574
Skrevet

Jeg er ikke i rute i år, sliter med de som er igjen. Har igrunn bestemt meg for at mannen får ordne de til sin familie siden han ikke har engasjert seg noe i år. Kan jo håpe det skjer...... Hoho.

Har tre tantebarn som er så vanskelige, de ønsker seg nemlig ikke noe, men de vil ha en felles gave de blir overrasket over. De har ønskelister til alle andre, men av meg vil de ha noe som ikke står på ønskelista. De fikk en felles gave ett år og det falt vist i smak... Mine foreldre er også morsomme.....

Anonymous poster hash: 40bd0...ef2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...