Gå til innhold

"Jeg har såå rolig baby"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg hørt mødre si, om sin 1-2 uker gamle baby. Så kommer kolikken og de får seg et sjokk.

Huff. Unner ingen kolikk! Stakkars babyer. Men det er jo litt rart å tro at babyen holder seg rolig når den såvidt er født.

Anonymous poster hash: b984b...5ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha med første barnet er det jo ikke så lett å vite sånne ting da. Husker jeg klaget over at jeg kjedet meg noen dager etter vi kom hjem fra sykehuset, for babyen bare sov hele tiden. Men det snudde fort. :P

Anonymous poster hash: d40e9...5c8
Skrevet

Om man tar en dag av gangen, har man rolig baby til det motsatte skjer. Ikke rart i det hele tatt!

Skal jeg si " åååå så rolig baby jeg har, men i morgen er det sikkert over, da er helsike i gang, med søvnløse netter, brystspreng, skriking, anfall, vugging, nynning, bæring, opp og ned, inn og ut, diaré, gulping, samsoving, koke flasker, eller pupp eller smokken ELLER HVAAAAA? Redd meg?

Eller skal man nyte rolig baby og få lov å si det til ting forandrer seg?

Anonymous poster hash: 707c7...cbb

Skrevet

Det verste er jo de som ikke har vett til å la vær å si noe om sin "såååå rolige baby" når andre sliter med nattevåk og urolig baby som gråter mye. DET er provoserende det!

Anonymous poster hash: 51882...53e

Skrevet

Vel, jeg hadde ei først som var urolig fra første stund. Sov korte dupper og kavet ved brystet, trivdes ikke i vogna osv. Nr to var annerledes fra første dag, blant annet sov hun hele første dag og natt etter fødselen og hun tok gode og lange soveøkter på 2-4 timer av gangen, fant roen selv, våknet ikke så lett av lyder rundt og trivdes i vogn og bilsete. Så selvom det selvsagt ble mer fart i henne også etterhvert så synes jeg hun er/var en roligere type enn eldste.

Skrevet

Det er jo ikke så lett å vite hvordan det utvikler seg, så man må forholde seg til her og nå. Kolikk kan også sette inn tidlig, her merket vi det allerede etter ett par dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...