Gå til innhold

Enormt lite movivert for de kommende eksamenene :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør ALT annet enn å lese for tiden... Har ikke lest så mye heller, og det er snakk om tre eksamener... Nå f.eks. sitter jeg med en kaffekopp og spiser bridge-blanding og funderer sterkt på om jeg skal begynne å male i gangen, siden malingen ble kjøpt i går...

Jeg tenker på julegaver, sortering av klær som skal gis vekk, og julegaver som skal sendes hit og dit...

I bakhodet tenker jeg at jeg " trenger " egentlig ikke disse fagene jeg skal ta, da jeg ble ferdig med hovedutdanningen i vår....

:flau:  :flau:  :flau:  :flau:

Anonymous poster hash: 6d72f...c19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

MOTIVERT <3

hi

Skrevet

Har det AKKURAT på samme viset! Bare jeg gjerne vil bli ferdig med denne bachelorgraden til våren og da burde jeg få minimum bestått de fem eksamenene jeg har nå i høst. 

Men det har skjedd så mye i høst at lesing har blitt nedprioritert. Så begynte jeg å jobbe en uke før første eksamen + masse annet som skjedde, så den måtte jeg trekke meg fra. Nå har jeg neste om to dager, og i morges røk bilen så nå må jeg få den på verksted og masse annet styr. Har et par timer for meg selv nå på morgenen, men jeg vil bare vaske og gjøre klart til å henge opp julepynt bare for å ha noe positivt å tenke på oppi all elendigheten som skjer oss for tiden. Kan ikke forstå hvordan jeg skal klare denne eksamen heller.. 

MOTIVASJON KOM! 

Anonymous poster hash: 475c8...f81
Skrevet

Har det AKKURAT på samme viset! Bare jeg gjerne vil bli ferdig med denne bachelorgraden til våren og da burde jeg få minimum bestått de fem eksamenene jeg har nå i høst. 

Men det har skjedd så mye i høst at lesing har blitt nedprioritert. Så begynte jeg å jobbe en uke før første eksamen + masse annet som skjedde, så den måtte jeg trekke meg fra. Nå har jeg neste om to dager, og i morges røk bilen så nå må jeg få den på verksted og masse annet styr. Har et par timer for meg selv nå på morgenen, men jeg vil bare vaske og gjøre klart til å henge opp julepynt bare for å ha noe positivt å tenke på oppi all elendigheten som skjer oss for tiden. Kan ikke forstå hvordan jeg skal klare denne eksamen heller.. 

MOTIVASJON KOM! 

Anonymous poster hash: 475c8...f81

Huff, jeg har en liten anelse om hvordan du har det akkurat nå i forhold til "må stå på eksamen " tankene. Høsten 2014 var jeg avhengig av å stå på fire eksamener selv, for å starte på bacheloroppgaven, og da det endelig var ferdig i våres, var det det en helt fantastisk følelse. Håper du karer deg gjennom, og glede deg over at dette er overstått når sommeren begynner å nærme seg.

Lykke til med innspurten din, og jeg håer det går bra. Jeg vil også henge opp både stjerner og gardiner, kjenner jeg :danse:   :danse:

Hi

Skrevet

Har eksamen i morgen jeg , og her sitter jeg😂 vil bare bestå 😁

Anonymous poster hash: 896f5...0cf

Skrevet

Eier ikke motivasjon jeg heller.... Skulle lest, skal forsvare en hjemmeeksamen muntlig om noen dager ... Æsj.

Anonymous poster hash: ddd8f...255

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...