Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Sendte 1 klassingen på skolen. 1,5 åringen sov hele natta (var syk i forrige uke og sov elendig) sov til 8.20!! Far i hus dro på jobb, jeg har fri idag varmet rundstykker og spiste. Testet adventstaken jeg kjøpte igår, gleder meg såå til å pynte i helga! Lillemor synes den var fin var i BHG 09.45, smørblid! Håper dere og har en fin morgen Anonymous poster hash: 96399...c4e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Sendte de eldste på skolen til rett tid selv om vi forsov oss! Jeg og minste hadde en lang frokost foran tvn, før han ble levert i bhg kl10. Deilig med laste morgener får en skal sette i gang med lesing! Anonymous poster hash: e61dc...3f6
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 Her har vi fridag pga hålkeføre! Ser frost og forbereder pepperkakebaking.. ☺ Anonymous poster hash: e8b9b...d82
skinnfilla Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 Idag var det kaosmorgen! Forsov oss og eldste måtte ta leksene i dag pga hodepine igår. Nyfødt på en uke og ei på 5 og ei på 10... Gikk overraskende bra! De store var supereffektive og usedvanlig hjelpsomme og harmoniske👍🏻 Så i løpet av halvtimen vi hadde ble det påkledning, lekser, frokost og stell . Og det uten krangel eller trass! Hater å forsove meg, liker langer, rolige morgener før levering. I morra står vi heller opp kl 5 , når baby har våknet. Liker å ha alt på stell og dekke frokostbordet før de våkner😊
februarprins2013 Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 ja dagen til nå har vert fint sov til kl 9 og så vasket huset, hjemme med syk barn, som nå sover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå