Gå til innhold

Perfekt start på dagen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte 1 klassingen på skolen. 1,5 åringen sov hele natta (var syk i forrige uke og sov elendig) sov til 8.20!! Far i hus dro på jobb, jeg har fri idag :) varmet rundstykker og spiste. Testet adventstaken jeg kjøpte igår, gleder meg såå til å pynte i helga! Lillemor synes den var fin :) var i BHG 09.45, smørblid! Håper dere og har en fin morgen ;)

Anonymous poster hash: 96399...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte de eldste på skolen til rett tid selv om vi forsov oss! Jeg og minste hadde en lang frokost foran tvn, før han ble levert i bhg kl10. Deilig med laste morgener får en skal sette i gang med lesing!

Anonymous poster hash: e61dc...3f6

Skrevet

Her har vi fridag pga hålkeføre! Ser frost og forbereder pepperkakebaking.. ☺

Anonymous poster hash: e8b9b...d82

Skrevet

Idag var det kaosmorgen! Forsov oss og eldste måtte ta leksene i dag pga hodepine igår. Nyfødt på en uke og ei på 5 og ei på 10... Gikk overraskende bra! De store var supereffektive og usedvanlig hjelpsomme og harmoniske👍🏻

Så i løpet av halvtimen vi hadde ble det påkledning, lekser, frokost og stell . Og det uten krangel eller trass!

Hater å forsove meg, liker langer, rolige morgener før levering.

I morra står vi heller opp kl 5 , når baby har våknet. Liker å ha alt på stell og dekke frokostbordet før de våkner😊

Skrevet

ja dagen til nå har vert fint :) sov til kl 9 og så vasket huset, hjemme med syk barn, som nå sover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...