Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Om jeg har voksipose i vogna sliter jeg med å få guttungen nedi.. så trangt. Må ta av skoa hans for å få han nedi.. irriterende at det skal være så liten plass i bøyla , og at den ikke går an å ta av. Anonymous poster hash: 8426c...c09
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 . Anonymous poster hash: 8426c...c09
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 Jeg hadde lammeskinnspose til å begynne med, men den ble etterhvert for kort, så da kjøpte jeg Emmaljunga sin pose. Den er imidlertid ikke helt lik de som selges nå, men ligner på den man kan dele og gjøre om til sittepute. Anonymous poster hash: 93745...aef
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 Jeg hadde lammeskinnspose til å begynne med, men den ble etterhvert for kort, så da kjøpte jeg Emmaljunga sin pose. Den er imidlertid ikke helt lik de som selges nå, men ligner på den man kan dele og gjøre om til sittepute. Anonymous poster hash: 93745...aef Får man lett plass til barnet i vogna da ? Jeg har voksi urban . Får ikke plass til beina hans i vogna.Hi Anonymous poster hash: 8426c...c09
klg,2 boys now:) Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Ja du får ungen enkelt nedi i de fleste poser bortsett fra voksi.sunes den er unødvendig klumpete og ekstremt upraktisk
Fullrulle86 Skrevet 24. november 2015 #6 Skrevet 24. november 2015 Bruker du sko oppi posen???? Jeg bruker også voksi urban å har ingen problemer med å få toåringen min oppi, men uten sko selvfølgelig...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #7 Skrevet 24. november 2015 Bruker du sko oppi posen???? Jeg bruker også voksi urban å har ingen problemer med å få toåringen min oppi, men uten sko selvfølgelig...Jeg pleier å ta av han skoa.. da går det greit. Men er så kjedelig å ta de av og på. Er fortsat5 ikke kjempegod plass selvom jeg tar av skoa. .en da får jeg han da hvertfall oppi. Er 2 år min også.Hi Anonymous poster hash: 8426c...c09
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #8 Skrevet 24. november 2015 Hadde scooter til eldste. Aldri problemer med det. Men jeg tok alltid av skoa. Ubehagelig å sitte med skoa i posen da. Så må den jo bli møkkete? Anonymous poster hash: d7346...f49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå