Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Har vært helt sykmeldt over flere uker, er nå gradvis på vei tilbake. På jobb blir jeg så ufattelig sliten, sånn at jeg ikke greier ta inn informasjon. Jeg greier ikke samle meg nok til å ta imot beskjeder, må spørre om igjen, ofte. Til vanlig er jeg flink å skrive, dokumentere, men nå greier jeg ikke huske informasjonen og omsette det til skriftlig. Det er så uvant. Legger godt merke til det etter å ha vært på jobb en stund. Når jeg blir sliten trer det enda tydeligere frem. Blir så lei meg😔 Anonymous poster hash: c2a45...5f8
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Utbrent! Anonymous poster hash: 646d5...162
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 Utbrent! Anonymous poster hash: 646d5...162 Nei, vil ikke være det! Selv om jeg nå ligger på sofaen, helt gående i kroppen. Føler bare ting flyter oppi hodet mitt! Viktig informasjon er vel at jeg ønsker meg bort fra jobben. Men føler ikke helt jeg kan legge alt på det. Har planer for neste år, å gå skole. Så det er jo overkommelig "å holde ut" til da. Det skremmer meg at jeg er så bortreist😔😔 Anonymous poster hash: c2a45...5f8
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 Jeg sliter med det samme som deg. Og det er en fæl følelse, siden jeg alltid er den som husker alt. Absolutt alt!! Ble sykemeldt i våres, pga ekstreme smerter. Har gått med de smertene i neste et år og de så paralyserende at jeg ikke klarer å fungere i hverdagen. Desverre har jeg nok hatt en altfor stor "det går fint" holdning, slik at legen ikke helt har skjønt alvoret. Endelig har jeg funnet en behandling som virker, og nå kjenner jeg at det letter litt. Jeg klarer å fokusere litt mer, ikke optimalt, men mer, og jeg klarer å få gjort det jeg skal på jobb til en viss grad... Så hos meg var det fordi jeg var hinsides all fornuft sliten. Så sliten at jeg ikke visste opp ned på min egen kropp. Anonymous poster hash: 6fe05...e2f
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Men jeg fungerer bra hjemme. I mitt eget tempo. Har ikke smerter direkte, bare ubehag i kroppen. Tanker på avveie. Har lite tiltak, det har jeg😔 Trodde det skulle bli greit å begynne på jobb igjen. Treffe folk, gjøre noe nyttig! Så opplever jeg å være mer en byrde nærmest, enn til hjelp... Det er mine ord, vet ikke hvordan mine kollegaer ser på meg da😔 Anonymous poster hash: c2a45...5f8
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #6 Skrevet 24. november 2015 Har du tatt en god sjekk hos lege? At du ikke mangler noe, lavt stoffskifte? Anonymous poster hash: 33e4c...95f
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #7 Skrevet 24. november 2015 Ja, har vært hos legen utallige ganger pga det jeg ble sykmeldt for i utgangspunktet. Har tatt ulike blodprøver. Alt er normalt. Har tatt tilskudd av vit-D og ferritin som kur. Anonymous poster hash: c2a45...5f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå