Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Diskusjon med mannen, og før dere kommenterer det, jeg vet det er en idiotisk ting å lage en sak av! Jeg har allerede avgjort saken, men hva hadde dere gjort: Katten må være inne på natta pga kulda. Vi må holde den borte fra ungene sine rom og da har vi to muligheter: 1. Stenge han inne på gangen. Der er det kaldt, ingen plasser han pleier å ligge, noen må alltid huske å sette inn mat og vann til han ellers er han uten hele natta. Han oppholder seg aldri på gangen. 2. La han være på kjøkkenet. Der har han mat og vann, det er varmt og han har tilgang på den ene plassen han pleier å sove! Mannen min syns jeg er helt teit, og det ble tragisk nok en diskusjon av dette... Vil gjerne høre deres synspunkt... Anonymous poster hash: 08ec8...302
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 På kjøkkenet, selvfølgelig. Anonymous poster hash: 817e4...6fe
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Gi meg en god grunn til at katten ikke kan være på kjøkkenet? Anonymous poster hash: f2c3a...e22
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 jeg kunne fint ha rigget til en soveplass til katten i gangen. Der er ikke så kaldt at det blir for kaldt for han. Men jeg hadde nok ikke laget noe nummer ut av det om det var viktig for noen andre at den skulle være på kjøkkenet heller.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Jeg hadde stengt den på kjøkkenet. Men hadde jeg hatt en mann som ikke likte det, fordi katten da kunne tråkke på benken med poter som har gravd ove bæsj o.l hadde jeg kjøpt en katteseng til å ha i gangen. Hadde ikke lagd noe drama over det liksom. Anonymous poster hash: 646bc...10f
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #6 Skrevet 24. november 2015 Hvorfor kan ikke katten ferdes fritt i huset? Hvorfor kan den ikke få gå ut hvis den vil? Hvorfor kan dere ikke gjøre det hyggelig på gangen? Anonymous poster hash: 938c6...a3e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #7 Skrevet 24. november 2015 Lukk dørene til ungene sitt rom og la den gå fritt ellers. Hadde aldri stengt den inne på kjøkkenet da det er enormt uhygenisk å la den gå overalt der. MÅ den stenges inne hadde det da blitt i gangen. Hadde da sørget for varme der og en koselig krok. Anonymous poster hash: 90894...216
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #8 Skrevet 24. november 2015 Hadde latt den gå fritt i huset. Hva mener du HI? Anonymous poster hash: 38d6a...1c0
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #9 Skrevet 24. november 2015 gangen uten tvil katten har vell pels og det er vell ikkje minusgrader inne.du kan vell ha ei lita skål med vann og mat der og ei lita koslig seng trur heller ikkje det hadde gjort noko om den hadde vært uten mat og drikke om natta.. Anonymous poster hash: 2d9de...c07
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #10 Skrevet 24. november 2015 Han kan ikke gå fritt i huset, ungene må ha dørene åpne av diverse grunner, og katten kan ikke komme inn til de! Han skal leke med føttene deres mens de sover.. Jeg mener han kan være på kjøkkenet! Benkene er jo tomme for mat, og denne katten har ikke for vane å hoppe opp der! Han går heller aldri på bord! Iallfall ikke når vi er der, men kan ikke tenke meg han skal opp der ellers! Der har han maten sin, en soveplass og varme! Gangen er og blir en kald og utrivelig plass! Jeg hadde ikke følt meg vel ved å stenge han ute der! Jeg ser ikke noen grunn til at han ikke skal få være på kjøkkenet, mannen syns bare mine argumenter for å ikke ha han i gangen ikke var gode nok! Jeg mener vi har fått oss en katt, og da kan vi godt ta vare på den og gi den varme og trygghet når den er inne! Anonymous poster hash: 08ec8...302
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #11 Skrevet 24. november 2015 Han kan ikke gå fritt i huset, ungene må ha dørene åpne av diverse grunner, og katten kan ikke komme inn til de! Han skal leke med føttene deres mens de sover.. Jeg mener han kan være på kjøkkenet! Benkene er jo tomme for mat, og denne katten har ikke for vane å hoppe opp der! Han går heller aldri på bord! Iallfall ikke når vi er der, men kan ikke tenke meg han skal opp der ellers! Der har han maten sin, en soveplass og varme! Gangen er og blir en kald og utrivelig plass! Jeg hadde ikke følt meg vel ved å stenge han ute der! Jeg ser ikke noen grunn til at han ikke skal få være på kjøkkenet, mannen syns bare mine argumenter for å ikke ha han i gangen ikke var gode nok! Jeg mener vi har fått oss en katt, og da kan vi godt ta vare på den og gi den varme og trygghet når den er inne! Anonymous poster hash: 08ec8...302 Jeg mener ikke å være frekk, men det er slitsomt å lese med alle de utropstegnene. Prøv et punktum eller to. Anonymous poster hash: bf206...369
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #12 Skrevet 24. november 2015 Han kan ikke gå fritt i huset, ungene må ha dørene åpne av diverse grunner, og katten kan ikke komme inn til de! Han skal leke med føttene deres mens de sover.. Jeg mener han kan være på kjøkkenet! Benkene er jo tomme for mat, og denne katten har ikke for vane å hoppe opp der! Han går heller aldri på bord! Iallfall ikke når vi er der, men kan ikke tenke meg han skal opp der ellers! Der har han maten sin, en soveplass og varme! Gangen er og blir en kald og utrivelig plass! Jeg hadde ikke følt meg vel ved å stenge han ute der! Jeg ser ikke noen grunn til at han ikke skal få være på kjøkkenet, mannen syns bare mine argumenter for å ikke ha han i gangen ikke var gode nok! Jeg mener vi har fått oss en katt, og da kan vi godt ta vare på den og gi den varme og trygghet når den er inne! Anonymous poster hash: 08ec8...302 Jeg mener ikke å være frekk, men det er slitsomt å lese med alle de utropstegnene. Prøv et punktum eller to. Anonymous poster hash: bf206...369 Heh... Takk for tips. Har jeg ikke tenkt på før. Anonymous poster hash: 08ec8...302
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #13 Skrevet 24. november 2015 Han kan ikke gå fritt i huset, ungene må ha dørene åpne av diverse grunner, og katten kan ikke komme inn til de! Han skal leke med føttene deres mens de sover.. Jeg mener han kan være på kjøkkenet! Benkene er jo tomme for mat, og denne katten har ikke for vane å hoppe opp der! Han går heller aldri på bord! Iallfall ikke når vi er der, men kan ikke tenke meg han skal opp der ellers! Der har han maten sin, en soveplass og varme! Gangen er og blir en kald og utrivelig plass! Jeg hadde ikke følt meg vel ved å stenge han ute der! Jeg ser ikke noen grunn til at han ikke skal få være på kjøkkenet, mannen syns bare mine argumenter for å ikke ha han i gangen ikke var gode nok! Jeg mener vi har fått oss en katt, og da kan vi godt ta vare på den og gi den varme og trygghet når den er inne! Anonymous poster hash: 08ec8...302 Jeg har også en mann som sikkert ville syntes det var uhygienisk å stenge en katt på kjøkkenet. Selv om jeg ikke hadde brydd meg hadde jeg ikke kranglet med han om det, da ville jeg heller gjort istand til katten et annet sted. Om katten går fritt rundt i huset hele døgnet ellers har den ikke vondt av å stenges inne i gangen om natta så lenge du lager istand en seng til den der. Men hvorfor ikke vaskerommet eller badet, der er det jo varmt og godt og dere kan sette inn en katteseng. Anonymous poster hash: 646bc...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå