GÃ¥ til innhold

Biomor/eksen til mannen har lagt ut treningsbilde av seg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes meg for en kropp!!! 😱 Slank, stram, muskler, brun osv! Faktisk veldig så "perfekt"..

Å her ruller jeg i sofaen - høygravid - med chips, sjokolade og brus på bordet! God og rund, ingen muskler, slapp i fisken og masse kviser 😂😂

Jaja...

Anonymous poster hash: 49a03...9f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biomor?? Sorry, men det ordet der får meg til å grøsse..

Anonymous poster hash: ad23b...d98

Skrevet

Haha, nå kom jeg på no'.. 🙊

Jeg hadde to kolleger. Ei smellvakker, nydelig dame som så ut som ei supermodell og som hadde en vanvittig utstråling... Skikkelig godvakker, smilende dame som bare var utrolig flott på alle måter..

Hu andre var litt merkelig utseendemessig, og også litt rar.. Sa mye rart og hadde masse grimaser og rare uttrykk.. (Men snill og flink altså)

Mannen til hu rare var x-en til hu vakre.. Plutselig var det ei annen kollega som skjønte det, og utbrøt foran dem begge: "også endte han opp med deg??!!"

😂😂🙊

Anonymous poster hash: 90e38...71b

Skrevet

Hahaha 😂 Det minner meg om mannen min og meg, det! 🙊🙊🙊

Eksen hans er typen "primadonna" med velstelt hud, hår og negler. Designer vesker, mote klær, høyhælte sko... Og ja, generelt veldig opptatt av utseende sitt! Bruker mye penger på klær, sminke osv.

Jeg derimot har atopisk eksem, bleik, slitt hår, ustelte negler, bruker lite penger på klær/sminke.. 🙈 Jeg er vel også ganske "rar" - en litt sånn sær person med sterke meninger. Orker ikke å dilte etter alle andre. 😛

Heldigvis sier mannen at han heller vil ha ei dame som kan være med å pusse opp hus, ta seg av barna og ikke være så høytidig sammen med!😉 (Hun har desverre gitt opp barnet sitt, for heller å prioritere seg selv. Hun er veldig pen også, men....)

Skrevet

Hahaha Det minner meg om mannen min og meg, det!

Eksen hans er typen "primadonna" med velstelt hud, hår og negler. Designer vesker, mote klær, høyhælte sko... Og ja, generelt veldig opptatt av utseende sitt! Bruker mye penger på klær, sminke osv.

Jeg derimot har atopisk eksem, bleik, slitt hår, ustelte negler, bruker lite penger på klær/sminke.. Jeg er vel også ganske "rar" - en litt sånn sær person med sterke meninger. Orker ikke å dilte etter alle andre.

Heldigvis sier mannen at han heller vil ha ei dame som kan være med å pusse opp hus, ta seg av barna og ikke være så høytidig sammen med! (Hun har desverre gitt opp barnet sitt, for heller å prioritere seg selv. Hun er veldig pen også, men....)Anonymous poster hash: 49a03...9f0

Er vi sammen med samme mann??? :o

Anonymous poster hash: 4c230...2ac

Skrevet

Er det bedre enn barnefaren?

Anonymous poster hash: d8ffc...b06

Skrevet

Det håper jeg da vi ikke er! 😱😳😂😛

Skrevet

Haha, nå kom jeg på no'..

Jeg hadde to kolleger. Ei smellvakker, nydelig dame som så ut som ei supermodell og som hadde en vanvittig utstråling... Skikkelig godvakker, smilende dame som bare var utrolig flott på alle måter..

Hu andre var litt merkelig utseendemessig, og også litt rar.. Sa mye rart og hadde masse grimaser og rare uttrykk.. (Men snill og flink altså)

Mannen til hu rare var x-en til hu vakre.. Plutselig var det ei annen kollega som skjønte det, og utbrøt foran dem begge: "også endte han opp med deg??!!"

Anonymous poster hash: 90e38...71b

Auda, den er vanskelig å ro seg ut av :legrine: :legrine: :legrine: :legrine:

Anonymous poster hash: ae459...c19

Skrevet

Nei. Verre. Biofar og biomor? Idiotisk.

Anonymous poster hash: af59d...4e9

Skrevet

Biomor. Litt i samme kategori som biosaft og andre økologiske produkter. :-D

Anonymous poster hash: 17886...15d

Skrevet

biomor er da bare et uttrykk som man bruker her inne for å lett gi andre forståelse av hva man mener. er vel ingen som bruker det irl

Anonymous poster hash: 65953...10e
Skrevet

Menn vil vel ha kvinner som kan brukes til alt. Ikke bare en som kan vises frem.

Anonymous poster hash: e0007...d39

Skrevet

Kan dere holde dere til diskusjonen? Typisk DiB å henge seg opp i begreper. HI, skjønner deg godt jeg. Og ler av enkelte menn (ikke din) som dumper kjerringa fordi hun er blitt uflidd, oppblåst og smålubben etter fødselen, så finner de seg ny som er tynnere og penere, får barn med henne og så ser de plutselig at eksen er blitt slank igjen og fått overskudd til å sminke seg, mens nydama går sprenggravid med joggis på. Det er vel da de forstår at graviditet og småbarnstid kun er en fase man å gjennom. Saken er jo den at denne eksen til HI sin mann har sikkert store barn, og har tid og overskudd til egenpleie, trening og sånt. Når man  er gravid, akkurat født, ammer og i det hele tatt når barna var veldig små har man som regel ikke samme muligheter eller overskudd. Da er det gjerne våkenetter, som dessuten bidrar til å holde på fettet, man får ikke tid til regelmessig trening og kosthold (man kan ikke planlegge å spise hver 3. time når man ammer 24/7 og prøver å sove når babyen sover) og man stråler ikke akkurat etter null søvn, såre brystvorter, ammehormoner som raser i kroppen og så videre.

HI, din tid kommer. Konsentrer deg om fødselen og barseltiden, så tar du trening og slanking etterpå (hvis det er DET du vil).

Skrevet

Biomor. Litt i samme kategori som biosaft og andre økologiske produkter. :-D

Anonymous poster hash: 17886...15d

Biodo.

Skrevet

Holder det ikke med mor og far? Man er jo idiot om man ikke forstår de ordene ;)

Skrevet

biomor er da bare et uttrykk som man bruker her inne for å lett gi andre forståelse av hva man mener. er vel ingen som bruker det irl

Anonymous poster hash: 65953...10e

De aller fleste forstår mor og far, til og med her inne.

Skrevet

To av x'ene til min man har vært modeller, den tredje var artist (kjent og ufordragelig pen🙈) Jeg, jeg er som et skogstroll (ikke bare troll, men et kjedelig troll)sammenlignet med de andre.

Ikke gøy! Men prøver å si til meg selv at dette ikke har noe å si, men djevelen på skulderen vinner innimellom😂

Anonymous poster hash: a2c94...14a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...