Gå til innhold

Hvor lenge varer denne "klengete" fasen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli tussete. Har en baby på to måneder som overhodet ikke kan ligge for seg selv i et halvt minutt en gang før alarmen går. Først som syting og klaging, som ganske kjapt eskalerer til hylskriking hvis du ikke er på pletten på sekunder. Jeg elsker babykos, for all del..Men når de to andre barna i huset skal ha hjelp til lekser eller det skal lages middag, så er det skikkelig slitsomt med en baby som kun skal være på armen (bæresele / sjal er ikke godkjent, det er prøvd). Please noen, si at det går over

Anonymous poster hash: bfe83...908

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går over!

Anonymous poster hash: ade32...4c0

Skrevet

Der har vi også vært! Slitsomt og stressende. Har du prøvd å la barnet ligge med noe som lukter "mamma", som f.eks. putevar eller en t-skjorte? Det kan hjelpe vertfall. Eller kanskje det er lurt å bare fortsette med å prøve bæresele, om barnet gråter da, så har du det vertfall med deg og nært deg, og det er jo i grunnen trygghet nok? Skjønner det er vanskelig om barnet blir utrøstelig, men jeg hadde fortsatt å prøvd med det, da har du vertfall armene "fri".

Pg, jo, det går over, men det er vanskelig å si når 😊 lykke til!

Anonymous poster hash: bd22d...d18

Skrevet

Prøv slik en annen sier med noe som lukter deg, også svøper du barnet ganske godt før du legger det ned og gjerne legg det i et rede. Kanskje det hjelper. Ikke sikkert når han er blitt to mnd men verdt å prøve.

Anonymous poster hash: e2876...7c3

Skrevet

Her er det fortsatt klenging, holdt på i 6 mnd. Endelig lært at pappaen også duger til klenging så det er avlastningen jeg får.

Anonymous poster hash: 08e22...c44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...