Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Jeg hadde mitt 3 ks på 4 år for 8 uker siden. Jeg syntes magen ble gradvis litt og litt flatere igjen ganske fort, og jeg går jevnt og trutt ned igjen i vekt. Jeg har lagt på meg ca 20 kg i alle tre svangerskap, har hatt gigantisk mage alle gangene, og ikke trent noe etter jeg ble gravid første gangen. Magen har aldri blitt flat igjen etter noen av svangerskapene, jeg har liksom stadig sett gravid ut. Men saken er at nå blir magen liksom større og større igjen, den buler liksom mer, på midten liksom. Kom vel etter 6 uker ca da jeg kunne begynne å løfte igjen. Har jeg tatt i for mye, slik at magemusklene har delt seg helt? Er det derfor? Hvordan kan jeg på en skånsom og forsiktig måte trene magen tilbake til mest mulig flat, i det minste slik at folk ikke spør når jeg har termin? Anonymous poster hash: f1832...1bd
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Du bør få veiledning av en fysioterapeut som har peiling, ikke tren magemusklene uten at du vet hva du driver med hvis du tror de er delte. Det kan gjøre vondt værre. Jeg tror du kan få dekket fysio inntil 6 mnd etter fødsel hvis det er relatert til svangerskap, be legen om henvisning Anonymous poster hash: e7b4d...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå